Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی فرهمند راد مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری و تحویل سیلو‌های ذخیره سازی شود.
او افزود: همچنین امسال پیش بینی می‌شود کشاورزان نیشابوری مقدار ۴۶ هزار تن گندم از  ١۵ هزار و ٢٠٠ هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم برداشت کنند که این مقدار در مقایسه با سال گذشته با توجه به بارش خوب نزولات جوی، حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر جهاد کشاورزی نیشابور با اشاره به  اینکه ما آمادگی کامل برای خرید تضمینی داریم و همه روزه ٣ مرکز خرید و یک سیلو را برای این امر اختصاص داده ایم، ادامه داد: مراکز خرید شبکه از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر، با استقرار کارشناسان آموزش دیده و در نهایت دقت اقدام به کنترل کیفی، تشخیص، افت زنی و تحویل گندم می‌کنند.
فرهمند راد بیان کرد: براساس جدول خرید، قیمت گندم تضمینی برای هر کیلوگرم گندم دارای چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیر مفید ۲۵۰۰۰ ریال تعیین شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط دولت به حساب کشاورزان واریز می‌شود.
او تصریح کرد:  از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از ۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان نیشابوری تحویل مراکز خرید گندم این شهرستان شده است.   انتهای پیام//ر.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم جهاد کشاورزی برداشت گندم هزار تن گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • برداشت گندم از مزارع مهران