Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان شاهی تاکنون ۴ پرونده شکایت مردمی به دلیل گرانی اجاره مسکن و عدم رعایت نرخنامه مصوب اجاره بها تشکیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قهرمان شاهی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت: به طور جدی نظارت بر واحدهای مشاورین املاک به منظور رعایت نرخ نامه‌های مصوب در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تاکنون ۴ پرونده شکایت مردمی به دلیل گرانی اجاره مسکن و عدم رعایت نرخنامه مصوب اتحادیه املاک، پرونده شده که هنوز برای آنها رأی صادر نشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: همچنین با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی با نماینده اتحادیه مربوط، پلیس اماکن و نیروی انتظامی گشت‌های مشترکی به صورت سه روز در هفته تشکیل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در این بازرسی‌ها علاوه بر رصد قیمت‌ها از عدم فاکتور سازی و احتکار کالا در انبارها اطمینان حاصل می‌شود، عنوان کرد: تاکنون موردی از احتکار لوازم‌خانگی در انبارها مشاهده نشده است.

شاهی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با توجه به شیوع ویروس کرونا همچنان بر مراکز تولید و عرضه ماسک و لوازم بهداشتی نظارت می‌شود و تاکنون ۶ پرونده احتکار در این زمینه تشکیل شده است.

وی بیان داشت: افزون بر این از امروز نظارت بر مدارس غیر انتفاعی به منظور پیشگیری از اضافه وجوه شهریه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در خرداد ماه پس از دریافت شکایت‌های مردمی بر مدارس غیر انتفاعی نظارت می‌شد اما از امروز این نظارتها به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند

رئیس جمهور از بحران خانواده به تهدید بزرگ‌ بشر نام برد و گفت: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و ‌تبلیغ همجنس‌بازی ‌را در دستور کار دارند.

به گزارش تسنیم، سیدابراهیم رئیسی در جشن واگذاری 2 هزار 58 واحد مسکونی و یک هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان اظهار داشت: خانواده در فرهنگ دینی ایران محور است و باید برای تشکیل خانواده تلاش شود چرا که غرب به دنبال این است که در ایران خانواده‌ای تشکیل نشود و بر این موضوع بسیار هم تمرکز کرده‌اند.

وی از بحران خانواده به تهدید بزرگ‌ بشر نام برد و افزو‌د: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و ‌تبلیغ همجنس‌بازی ‌را در دستور کار دارند، لذا تشکیل خانواده را باید به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

رئیسی با بیان اینکه بر وعده خود برای ساخت مسکن پایبندم و این مهم را به سرانجام خواهیم رساند، تصریح کرد: امروز در کشور نهضت تولید مسکن در جای جای کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سالیان قبل باید سالی یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شد، اما انجام نشد، ادامه داد: با شروع به کار دولت این مهم را در دستور کار قرار دادیم و اگر هر شهری بروید ساخت نهضت ملی در حال انجام است.

رئیس جمهور با بیان اینکه وعده‌هایم را فراموش نخواهم کرد، گفت: به زودی در سراسر کشور واحدهای مسکونی به متقاضیات تحویل خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: آقای روحانی شما رقیب هراسی می کنید/ مگر شما به زنان آزادی داده اید، خدا زنان را آزاد خلق کرده/ من بر خلاف شما اقدام می کنم و اعلام نمی کنم رئیسی: بت فساد را می شکنم

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن شن وماسه غیراستاندارد زرند
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند
  • سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی