Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@23:50:08 GMT

انیمیشن کوتاه عبور از بیش از صد سال دامارک

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۵۷۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 انیمیشن «عبور از بیش از صد سال دامارک / 100Years of Damrak» محصول سال 2018 هلند است. دامارک جاده‌ای مشهور در آمستردام است که تاریخچه‌ای طولانی دارد. این انیمیشن کوتاه را در تابناک تماشا می‌کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی طاعون خیارکی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون کارتون انیمیشن کوتاه سینما ویدیو انیمیشن فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید

دریافت 11 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه پویانمایی «با بابام»، محصول مرکز انیمیشن سوره به تهیه‌کنندگی فرزانه فخریان و کارگردانی زینب سادات بدری از ۹ فروردین ماه روی آنتن شبکه پویا می‌رود.

این مجموعه انیمیشن به نویسندگی امیررضا مافی تا ۱۳ فروردین ماه هر روز در ۲ قسمت و در ساعات ۰۹:۴۵ و ۱۱:۳۰ صبح میزبان مخاطبان خود می‌شود.

«با بابام» که در ۱۰ قسمت ۷ دقیقه‌ای با تکنیک کات اوت ساخته می‌شود و روایت اول شخص دارد، پیش از این و هم زمان با روز پدر روی بسترهای اینترنتی نیز منتشر شده بود.

سریال پویانمایی «با بابام» به عنوان جدیدترین محصول مرکز انیمیشن سوره، با حضور در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی تاکنون موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین اثر سریالی از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران و نامزد بهترین انیمیشن از جشنواره جهانی فیلم ولکری آمریکا شده است.

در آستانه پخش، از تیزر جدید این اثر که ساخت آن برعهده علی نوروزیان بوده است نیز، رونمایی شد.

کد خبر 6063451 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • راه ملی‌پوش شدن جوان‌ها تشریح شد
  • از اکران انیمیشن «بی‌پلاک» تا کاهش ساعات نمایشگاه قرآن در شب‌های قدر
  • خالق انیمیشن دیرین دیرین : ممنوع شدم، بدهکار شدم، گرفتار تومور مغزی شدم و ... اما برمی‌گردم (عکس)
  • چرا و به چه هدفی انیمیشن «موتورها» ساخته شد؟
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • انیمیشن «آوای ابرها» قصه کودکان مظلوم غزه/ کودکانی که نمی‌میرند
  • آغاز پخش «با بابام» از ۹ فروردین در شبکه پویا
  • ماجراهای سوسو، بابا گازی و دوستان تازه اش در انیمیشن «موتورها»