Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، محافل رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تابستانی بسیار داغ در راه است زیرا به گفته صهیونیستها، هر لحظه امکان درگیری میان حزب الله لبنان و این رژیم وجود دارد.

«اور هیلر» تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، اوضاع در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی را در آستانه انفجار توصیف کرده و از منطقه مزارع شعبا به عنوان عرصه ای برای درگیری احتمالی نام برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقل از منابع نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی از تابستان ۲۰۲۰ به عنوان تابستانی داغ یاد کرد.

این تحلیلگر که ارتباطات محکمی با محافل امنیتی و نظامی در رژیم صهیونیستی دارد، به نقل از «آوی مرتسیانو» فرمانده گردان ۱۳ تیپ گولانی آورده است: ما وارد تابستانی می شویم که نمی دانیم طرف مقابل ما چه حرکتی می خواهد انجام دهد. نمی دانیم چه رخ خواهد داد.

اور هیلر در ادامه از احتمال حمله حزب الله به رژیم صهیونیستی سخن می گوید و به پرچم های به اهتزاز درآمده حزب الله لبنان در نزدیکی دیوار حائل اشاره می کند.

«ایتمار مخائلی» فرمانده گردان ۷۵ زرهی تیپ  هفتم رژیم صهیونیستی هم وحشت زده گفت: اوضاع اینجا در آستانه انفجار است و به احتمال زیاد اوضاع در اینجا شلوغ خواهد شد و هر لحظه احتمال درگیری می رود و ما باید اقداماتی در این زمینه به عمل آوریم.

اور هیلر در پایان با اشاره به اینکه هر لحظه امکان شعله ور شدن جنگ میان رژیم صهیونیستی و حزب الله وجود دارد،  گزارش داد: ما به سوی تابستان داغ دیگری در مرز با لبنان حرکت می کنیم؛ تابستانی که ارتشی ها امیدوارند که به سوی احتراق بزرگ کشیده نشود.

کد خبر 4969821

منبع: مهر

کلیدواژه: تل آویو رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران فلسطین روسیه افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

رسانه‌های لبنان از هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در حمله پهپادی در عمق خاک این کشور خبر دادند که گفته می‌شود رژیم اسرائیل دست به این حمله زده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری در لبنان امروز سه شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اطراف شهرک عدلون بین صیدا و صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد پیکر یک شهید از داخل خودرویی که هدف  پهپاد رژیم صهیونیستی در مسیر عدلون قرار گرفت، خارج شد.

.

 

این منبع به هویت فردی که در این حمله به شهادت رسیده اشاره ای نکرده است.

حزب الله لبنان تاکنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است. با این حال رسانه‌های غیررسمی رژیم اسرائیل  از احتمال عملیات ترور در لبنان خبر می‌دهند.

حزب‌الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کردمقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بقاع غربی

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان از سه نوبت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبل ابوراشد در ارتفاعات منطقه الجبور در بقاع غربی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های نظامی حزب الله در منطقه «یارون» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد