Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات تنیس خوزستان از هدف گذاری برگزاری دوره های استعداد یابی برای ۳۰۰ نفر از بانوان و آقایان در سال جاری خبر داد.

احمد رضا زیبایی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز، اظهار کرد: هیات تنیس با تدوین برنامه های متنوع برای سال ۹۹ هدف گذاری های مختلفی را تعیین کرده است.

او گفت: پیش بینی می شود در سال ۹۹ در مسابقات قهرمان کشوری انفرادی و تیمی در هر رده سنی یک مدال برنز، مسابقات باشگاه ها و لیگ های کشوری در هر رده سنی مدال توسط ورزشکاران کسب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات تنیس خوزستان با بیان اینکه در بخش استعدادیابی اقداماتی انجام شده، افزود: توسط باشگاه ها و مدارس در هر دوره ۳۰۰ نفر در بخش بانوان و آقایان تحت آموزش قرار خواهند گرفت که انتظار می رود در هر دوره ۱۲ نفر در مجموع در بخش بانوان و آقایان بازیکنان با استعداد شناسایی و ساماندهی شود.

زیبایی با اشاره به اهمیت تربیت مربی در استان خوزستان، بیان کرد: در بخش برگزاری دوره های تئوری مربیگری سعی می شود حداقل دو دوره تئوری مربیگری درجه سه برگزار شود و در بخش اعزام مربی برای دوره عملی درجه سه حداقل پنج نفر و درجه دو حداقل دو نفر اعزام داشته باشیم.

 او ادامه داد: در بخش داوری برای شرکت در دوره عملی درجه سه حداقل پنج نفر و درجه دو حداقل دو نفر اعزام خواهد شد و پیش بینی می شود پنج دوره کارگاه های آموزشی برگزار شود.

رییس هیات تنیس خوزستان در پایان در خصوص اقدامات شاخص این هیات در گذشته، اظهار کرد: قبار روبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات همگانی و برنامه های فرهنگی ورزشی و کلاس های آموزش همگانی در زمین های هیات تنیس خوزستان و برگزاری مسابقات پیشکسوتان خوزستان از جمله اقدامات شاخص هیات تنیس است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزشکاران استعدادیابی ورزش خوزستان قهرمان کشوری لیگ کشوری هیات تنیس خوزستان هیات تنیس خوزستان بانوان و آقایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز میشود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطر نشان میگردد مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز میباشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898306

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان