Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی بابا ملکی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،از آغاز نام نویسی وام کرونایی برای مدیران باشگاه که فاقد بیمه هستند خبر داد و گفت:این افراد تا پایان تیرماه فرصت دارند تا در سامانه کارا ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه این تسهیلات به ازای هر نفر ۶ میلیون تومان است گفت:  پرداخت تسهیلات به این افراد از ۶ مرداد ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول صاحبان باشگاه‌های ورزشی باید پروانه بهره برداری به روز داشته باشند تا از این تسهیلات بهره‌مند شودند.

او گفت: ۶ باشگاه در کرمانشاه نیز که دارای بیمه تامین اجتماعی برای کارکنان خود بودند مشمول دریافت تسهیلات شدند و به ازای هر نفر ۱۲ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کند و  اکنون بانک عامل  برای آن ها معرفی شده و در مرحله پرداخت قرار دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه بیان کرد: حدود ۳۴۳ باشگاه ورزشی در شهرستان کرمانشاه فعالیت می‌کند.

او افزود: مربیان توجه داشتند که  باید از طریق مدیر باشگاه در سامانه ثبت نام کنند و بدون مجوز بهره برداری ثبت نام امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ویروس کرونا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بوکان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد : در پی تماس های مستمر جمعی از شهروندان با مرکز پیام پلیس و همچنین مراجعات حضوری به واحدهای انتظامی، از تردد و مزاحمت و ویراژ خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش اعلام نارضایتی و خواهان برخورد از سوی انتظامی شده اند.

علیهذا در راستای رسیدگی به خواسته های شهروندان،دارندگان این خودروها تا پایان تعطیلات نوروز فرصت دارند نسبت به نصب پلاک  و یا رفع مخدوشی و ایرادات پلاک به صورت قانونی اقدام نمایند.

در پایان این فرصت، درصورت رویت، خودرو توقیف و راننده برابر ماد۷۲۰ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می‌شوند
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • بهره برداری از آکادمی ورزشی، در تربت حیدریه
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش