Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@09:48:16 GMT

3 بازیکن استقلال امروز در تست دوباره سازمان لیگ

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۸۲۱

3 بازیکن استقلال امروز در تست جدید سازمان لیگ برتر شرکت می کنند.

طرفداری – بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای 9 نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال سازمان لیگ در 2 تست متفاوت صحت ادعای استقلالی ها را مورد راستی آزمایی قرار داد.

هرچند جواب این 2 تست هنوز به طور دقیق و رسمی اعلام نشده است اما  سازمان لیگ تصمیم دارد از 3 بازیکن این باشگاه که جواب تست شان مثبت بوده اما علائمی ندارند دوباره تست کرونا بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که تست کرونای این بازیکنان منفی باشد استقلال مجبور است بازی خود برابر تراکتور را برگزار کند هرچند که گفته می شود احتمالا این بازی با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد.

گفته می شود مهدی قائدی، آرش رضاوند و حسین پورحمیدی سه بازیکنی هستند که قرار است امروز دوباره تست کرونا بدهند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که بیشترین حضور را در ترکیب این تیم داشته و مهره‌ای ثابت در تفکرات جواد نکونام در طول فصل بوده است.

رضاوند در تمرین استقلال با انگیزه و پرتلاش ظاهر شد و در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت، او در چند بازی اخیر در پستی جدید و با شرح وظایف متفاوت در زمین حاضر شده و در تمرینات اخیر استقلال برنامه‌های متفاوتی نسبت به نیم فصل اول را دنبال می‌کند.

با انتقال جلال‌الدین ماشاریپوف به خط هافبک و حضور او پشت مهاجمان استقلال، آرش رضاوند در کنار هافبک دفاعی این تیم با وظایف جدیدی فعالیت می‌کند و نقش محوری در ترکیب آبی‌ها دارد.

رضاوند در بازی‌های اخیر بیشتر نزدیک به دایره میانی میدان وظیفه توپ‌ربایی، قطع توپ و تحت فشار قراردادن هافبک‌های حریف را بر عهده دارد و پس از دریافت توپ انتقال به ماشاریپوف و بازیسازی سریع در دستور کار آبی‌ها قرار می‌گیرد.

آبی‌پوشان تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند و آماده دیدار جمعه مقابل شمس‌آذر قزوین شدند.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری