Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:28:32 GMT

طلبه جوان قصه گو به پویش مردمی «آجر به آجر» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۸۲۹

طلبه جوان قصه گو به پویش مردمی «آجر به آجر» پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد معززی ‌نیک جوان طلبه کهگیلویه و بویراحمدی با مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور دیدار کرد و با توجه به ظرفیت های موجود طرح آجر به آجر به این پویش مردمی پیوست.

این جوان قصه‌ گو که به سبب فعالیتش در منطقه دیشموک معروف شده است، به گفته خودش با شعار قصه، رنگ و توپ برای دانش‌آموزان مناطق محروم این استان فعالیت می‌کند و آنطور که خودش می‌گوید تاکنون توانسته است از طریق قصه درمانی ۱۰ نفر از دانش آموزان که لکنت داشتند، از این طریق کمک کند تا مشکلشان رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معززی نیک، طلبه جوان کهگیلویه و بویراحمدی معتقد است برخی مدارس این استان نیاز به نوسازی دارند و شرایط فعلی آن برای دانش آموزان هیچ جذابیتی ندارد به همین دلیل تلاس می‌کند تا مدرسه‌سازی نوین در این مناطق رواج پیدا کند.

این طلبه جوان درباره انگیزه اش برای پیوستن به این طرح گفت که پویش آجر به آجر در واقع تمرین همدلی و نوعدوستی است تا به کمک همدیگر فضای آموزشی مناسب را برای آینده سازان فراهم کنیم و من هم با توجه به اینکه قصه گویی و روایتگری را با کودکان و نوجوانان تمرین می‌کنم سعی دارم با پیوستن به این پویش فرهنگ نوعدوستی را به آنها بیاموزم تا از همین سنی کم فرهنگ مشارکت‌ در آنها نهادینه شود.

این فعال حوزه کودکان درباره نحوه آشنایی با این پویش بیان کرد: در فضای مجازی و از طریق ارتباط با رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در جریان این کار قرار گرفتم و مشتاق همکاری شدم. همچنین رخشانی مهر قول داد تا به وضعیت مدارس روستاهایی که در آن قصه گویی می کنم و بعضا شرایط مناسبی برای تحصیل ندارند، رسیدگی کند.

وی تاکید کرد: سعی دارم به دنبال اجرای پویش مردمی آجر به آجر اگر بتوانم در سراسر ایران کودکان و نوجوانان را به سمت مشارکت و کار خیر سوق دهم که البته در این مسیر نیاز به حمایت همه جانبه داریم.

کد خبر 4969882

منبع: مهر

کلیدواژه: مدرسه سازی وزارت آموزش و پرورش نوسازی مدارس ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش آتش سوزی قوه قضاییه پیروز حناچی محسن حاجی میرزایی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی محسن هاشمی بیمارستان سینا اطهر پلیس راهور طرح ترافیک آجر به آجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانو ریوز به سونیک پیوست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کیانو ریوز بازیگر «جان ویک» صداپیشگی شخصیت «شدو» را در «سونیک خارپشت ۳» بر عهده گرفت. در این مجموعه فیلم انیمیشن بن شوارتز در نقش سونیک و همچنین جیم کری در نقش دکتر روباتنیک شرور صداپیشگی می‌کنند.

در بازی «سونیک خارپشت» شخصیت «شدو» یا «سایه» یک جوجه‌تیغی انسان‌نما با خز سیاه است، در حالی که پوست سونیک آبی است و شدو به نوعی ضدقهرمان و اغلب آنتاگونیست سونیک است.

کیانو ریوز که بازیگر فیلم‌هایی چون «سرعت»، «دراکولای برام استوکر» و «آیداهو خصوصی من» و همچنین مجموعه «ماتریکس» است، بازیگر اصلی «جان ویک» هم است و در فیلم «بالرین» که در فضای «جان ویک» می‌گذرد، در برابر آنا دی آرماس ظاهر خواهد شد. ریوز همچنین قرار است در «خوشبختی» در کنار عزیز انصاری، ست روگن، کیک پالمر و ساندرا اوه جلوی دوربین برود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی،جف فاولر که ۲ فیلم نخست «سونیک» را ساخت، کارگردان آخرین دنباله آن هم خواهد بود. «سونیک ۳» ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ در سینماها اکران خواهد شد.

این مجموعه انیمیشن از موفق‌ترین فیلم‌های پارامونت است که در گیشه‌های جهان در مجموع با ۲ فیلم نخست فروشی ۷۲۵.۲ میلیون دلاری را ثبت کرده است. این استودیو یک سریال در همین فضا را هم در دست ساخت دارد.

این فیلم‌ها داستان سونیک، یک جوجه‌تیغی آبی‌رنگ را دنبال می‌کند که می‌تواند با سرعت مافوق صوت بدود و با کلانتر شهر (مارسدن) همکاری می‌کند تا دانشمند دیوانه دکتر روباتنیک (کری) را متوقف کند.

۲۴۵۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895917

دیگر خبرها

  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • رئیسی : من یک طلبه هستم؛ برخی از عناوینی که به من می‌دهند برازنده اساتید و دانشمندان است
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • کیانو ریوز به سونیک پیوست