Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: مطالعه و طراحی گردشگری سد پیله‌سحران به زودی آغاز می‌شود که اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و انتظار می‌رود این منطقه به یکی از قطب‌های گردشگری استان مبدل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو ظهر امروز در بازدید از سد پیله‌سحران اردبیل اظهار داشت: سد مخزنی پیله‌سحران با اهداف دوجانبه بخش کشاورزی و گردشگری در دستور کار قرار گرفته که بعد از اتمام طرح آن در بخش کشاورزی اقدامات لازم در بخش گردشگری آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که سد مخزنی پیله سحران تا پایان امسال به اتمام می‌رسد بیان کرد: اجرای این پروژه در حال حاضر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد که 40 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده و 7 میلیارد تومان برای اتمام آن اعتبار لازم داریم.

خراسان شمالی| 5.8 میلیارد تومان از اعتبارات طرح "علاج‌بخشی سد بیدواز" ابلاغ شده است889 پروژه عمرانی در شهر قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسداستاندار بوشهر: امسال 35 میلیارد تومان اعتبار به پروژه "سد خائیز" تزریق می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با اتمام اجرای این طرح دو هزار و 900 هکتار از اراضی اردبیل زیرپوشش آبیاری مدرن قرار می‌گیرد و تا دو هفته آینده عملیات اجرایی آن مجدد آغاز شده و در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد که اقدامات لازم در این زمینه انجام یافته است.

بهنامجو تصریح کرد: اجرای عملیات این سد بخش عظیمی از اراضی کشاورزی را بدون مشکلات زیست‌محیطی را شامل می‌شود که می‌تواند در حل مشکلات بخش کشاورزی منطقه نقش شایانی ایفا کند که این موضوع برای توسعه بخش کشاورزی حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت این سد در بخش گردشگری نیز درصدد هستیم از این مرکز به عنوان یک منطقه بکر گردشگری استفاده کنیم و با توجه به نزدیکی این منطقه همانند دریاچه شورابیل به مرکز شهر انتظار می‌رود یکی از قطب‌های گردشگری مرکز استان باشد.

استاندار اردبیل افزود: به همین منظور مطالعه و طراحی گردشگری این منطقه به زودی آغاز می‌شود که اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P1549/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... پروژه‌های گردشگری اردستان در بلاتکلیفی قرار دارد آسیب‌دیدگان کرونا در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی رشت تسهیلات دریافت می‌کنند گلستان| ادعای توقف طرح گردشگری آشوراده تکذیب شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان بخش کشاورزی آغاز می شود پیله سحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیماريال مرکز اردبیل ، صاحبعلی اصغری در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: اقدام عدالت‌محور، تحول‌گرا و اثربخش دولت در انتخاب شهرستان بیله‌سوار به عنوان نقطه آغازین منطقه آزاد تجاری صنعتی استان اردبیل، علاوه بر اینکه زمینه استفاده بهینه از ظرفیت‌های مناطق مرزی استان به ویژه بیله‌سوار را فراهم می‌کند، منجر به رشد و توسعه استان شده و شاخص‌های اقتصادی استان را ارتقا می‌دهد.
وی اضافه کرد: چند سال قبل مناطقی در کشور به عنوان مناطق آزاد تجاری تصویب شده بود که مناطق آزاد در بقیه مناطق کشور اجرایی شد، اما در استان اردبیل این موضوع راکد ماند.
فرماندار بیله‌سوار ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام بر انتخاب و معرفی یک نقطه به عنوان منطقه آزاد تجاری تاکید داشت و با توجه به طولانی شدن فرایند اجرای منطقه آزاد ، موضوع به دبیرخانه مناطق آزاد تجاری و صنعتی ارسال شد و این دبیرخانه پس از بحث و بررسی کارشناسی بیله‌سوار را به عنوان نقطه آغاز اجرای منطقه آزاد تجاری استان انتخاب کرد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: این شهرستان دارای گمرک و پایانه مرزی فعال است و سال‌هاست داد و ستد و تجارت خارجی استان و کشور در این منطقه از طریق گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • افتتاح باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز است
  • اجرای ۸۷ پروژه گردشگری در استان اردبیل
  • تخصیص اعتبارات احداث سالن ورزشی نابینایان و توان‌یابان در اردبیل
  • افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • ۸۷ پروژه گردشگری در استان اردبیل درحال اجرا است