Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دروغگویی، اتهام زنی و نفرت پراکنی از عناصر اصلی سیاست خارجی آمریکا بویژه در رژیم فعلی است و اظهارات وزیر خارجه «نفرت پراکن» آمریکا نیز از همین رویکرد نشات می‌گیرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه روز پنجشنبه در واکنش به ادعای مقامات آمریکا مبنی بر توقیف شناور ایرانی حامل سلاح به یمن اظهار داشت: دروغگویی، اتهام زنی و نفرت پراکنی از عناصر اصلی سیاست خارجی آمریکا بویژه در رژیم فعلی است و اظهارات وزیر خارجه "نفرت پراکن" آمریکا نیز نشات گرفته از همین رویکرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه با بی اساس خواندن این اتهام واهی افزود: آمریکایی ها که احساس می کنند برای ادامه محدودیت های تسلیحاتی کشورمان در صحنه بین المللی و شورای امنیت دستاوردی نداشته اند تلاش می کنند با اتهام زنی و دروغگویی بهانه هایی برای استمرار فشار حداکثری و پیشبرد اهداف خبیثانه خود فراهم کنند.

موسوی با تصریح این نکته که آمریکا و عربستان سعودی با برقراری محاصره پنج ساله بر مردم یمن، باعث مرگ هزاران نفر به دلیل گرسنگی و سوء تغدیه شده اند افزود: این دو رژیم به جای اینکه پاسخگوی جنایت های خود در یمن باشند با ایراد اتهام های ناروا و بی اساس به سایرین تلاش می کنند از بار مسئولیت و پاسخگویی در قبال این رفتار خلاف انسانی و جنایتکارانه خود شانه خالی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید عباس موسوی اتهام زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم

وزیر خارجه نوشت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و بمنظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و بمنظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.

وی افزود: روابط خارجی دولت سیزدهم با صلابت، حکمت و عقلانیت و با دستاوردهای نتیجه بخش و امیدآفرین به پیش می‌رود.

وزیر خارجه گفت: بزودی دستاوردها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهم کرد.

امیرعبداللهیان: حذف حماس و مقاومت خیال و توهم استواکنش امیرعبداللهیان به حادثه تروریستی در مسکوگفت‌وگوی امیرعبداللهیان با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد
  • امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است