Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیش از ۱۹۰ برنامه فرهنگی و هنری متنوع از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سال ۹۹ در نظر گرفته شده است که مشروط به اعلام شرایط عادی و اخذ مجوز از ستاد استانی مبارزه با کرونا و تأمین اعتبار، اجرایی خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: از این تعداد ۱۰۴ برنامه در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای، ۶۶ برنامه در حوزه هنری و سینمایی و ۲۰ برنامه در حوزه قرآن و عترت طراحی شده که در صورت کسب مجوز اجرایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متأسفانه به دلیل وضعیت قرمز بیماری کرونا در استان کرمانشاه تا کنون مجوزی در این خصوص صادر نشده است.

این مسئول گفت: در حال حاضر از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان و فضای محدود برای برگزاری آزمون‌های ادواری مهارتی مجوز صادر نشد و این آزمون به تعویق افتاد.

فاضلی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های فرهنگی هنری که به دلیل شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، گفت: دولت در این راستا و در گام اول پرداخت تسهیلات را به بنگاه‌های دارای کد کارگاهی از طریق سامانه کارا آغاز کرد.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۱۰۶ بنگاه فرهنگی و هنری دارای کد کارگاهی آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا در استان کرمانشاه در صورت تمایل می‌توانند تقاضای دریافت تسهیلات خود را در سامانه کارا ثبت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: به ازای هر بنگاه دارای کد بیمه تأمین اجتماعی ۱۲ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

این مسئول بیان داشت: به تمام بنگاه‌های دارای کد از طریق سامانه جهت دریافت تسهیلات پیامک ارسال شده و کسانی که مایل هستند می‌توانند جهت دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هماهنگی هیئت دولت حق بیمه سه ماه (فروردین، اردیبهشت و خرداد) تمامی هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر را پرداخت کرده است، افزود: بخشش اجاره بهای اماکن فرهنگی و هنری نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته دولت در راستای حمایت از حوزه فرهنگ و هنر بوده است.

فاضلی اظهار داشت: همانطور که از طرف هیأت دولت ابلاغ شد، اماکن دولتی مخیر بودند که اجاره بها را ببخشند و در خصوص اماکن اجاره‌ای بخش خصوصی بستگی به تعامل خود آنها دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اقدامات در دست انجام پرداخت تسهیلات به افراد و کسب و کارهای فاقد کد بیمه و کارگاه‌های فرهنگی و هنری نیز خبر داد و گفت: در صورت تصویب این اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 4969773

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر سامانه کارا ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی دهه کرامت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استان کرمانشاه فرهنگی و هنری دارای کد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه دیدار کردند.

در این جلسه که پیرامون بررسی مباحث فرهنگی از جمله عفاف و حجاب برگزار شد؛ ۱۷ نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر اعضای این کمیسیون حضور داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در دوره تصدی گری وزارت فرهنگ از پشتیبانی و حمایت کمیسیون فرهنگی برخوردار بودیم، که این حمایت زمان تنظیم بودجه سالیانه، هنگام تدوین برنامه هفتم توسعه و  در شوراهای تخصصی جلوه‌گر بود و برادری را در حق ما کامل کردند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه همواره در صف حمایت از حجاب و عفاف بوده ام؛ گفت: در فتنه فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت و در همان وقت به عنوان وزیر فرهنگ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از حجاب و عفاف بایستم.

وی افزود: در جشنواره فیلم فجر جایزه گوهر شاد را به آثاری می دهیم که در راستای فرهنگ حجاب عمل کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دست انتقام الهی از آستین فرزندان برومند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیرون آمد و این رژیم سفاک را در بین جهانیان تحقیر و خوار کرد؛ برای این نعمت شکرگزار خداوند متعال هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

     

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است
  • پنج میلیاردتومان تسهیلات به فعالان قرآنی یزد پرداخت شد
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • درخواست مجوز از انحصار صاحبان سکوها خارج شد
  • پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان بوشهری+عکس
  • برپایی نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور
  • دو سالانه سرنا نوازی در بیشه خرم‌آباد برگزار می شود