Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان طی مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه، مدیرعامل بانک مسکن و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه سردار شهید سلیمانی به همت بانک مسکن به زمین زده شد.

"احمد اسکندری نسب" مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین کلنگ زنی این مدرسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل بابک مسکن جهت ساخت دومین مدرسه در استان گفت: بانک مسکن در راستای انجام رسالت اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ساخت این مدرسه مشارکت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد اسکندری از کلنگ زنی و افتتاح  بیش از ۱۳۰۰ کلاس درس از دو سال اخیر تاکنون در استان خبر داد و به اجرای طرح کشوری آجر به آجر در راستای مدرسه سازی اشاره کرد و افزود: هرکس به هر اندازه کمک در این طرح می تواند در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشد.

به گزارش ایسنا، کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیر ساز شهید سپهبد سلیمانی به همت بانک مسکن استان کرمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با زیر بنای ۱۹۶ متر مربع در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع به زمین زده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا

خالدی فرماندار خانمیرزا گفت: سه راهی گوشکی نقطه اتصال سه شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا است و مسیر حمل کالا و مسافر از فلات مرکزی ایران به جنوب و غرب کشور است و از این رو بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کلنگ احداث پست قرنطینه دامپزشکی در سه راه گوشکی خانمیرزا یه زمین زده شد.

بیشتر بخوانید 

توقیف خودرو حمل فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای

خالدی اضافه کرد: با احداث پست قرنطینه دامپزشکی سعی می‌شود بر روند جابجایی دام و فراورده‌های خام دامی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پست قرنطینه دامپزشکی گوشکی با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم