Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  در بخشی از حکم ابلاغی محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی کشور، خطاب به سرپرست جدید پایگاه میراث‌فرهنگی شهر بلقیس آمده است:

«با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی و با توجه به حساسیت این جایگاه و ظرفیت‌های موجود لازم است با برنامه‌ریزی منسجم ضمن هماهنگی با دفتر امور پایگاه‌ها و تعامل با مدیریت استان و ستادی نسبت به انجام امور محول اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رحمانی دارای مدرک کارشناسی ارشد باستان‌شناسی از دانشگاه تهران بوده و مسئولیت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های مانه‌و‌سملقان و شیروان را در سوابق کاری خود دارد.

شهر تاریخی بلقیس که در واقع اسفراین کهن محسوب می‌شود قدمتی حدود چهار هزار سال دارد، در این منطقه در طول قرن‌ها همواره مردمی زیسته و تمدن آفریده‌اند. مهم‌ترین اثر باقی‌مانده در شهر تاریخی بلقیس که در حال حاضر در سه کیلومتری جنوب غربی اسفراین فعلی واقع‌شده، ارگی ۱۲۰۰ ساله است که به آن نارین قلعه نیز می‌گویند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی خراسان شمالی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ضرغامی: ضرغامی: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوم چی هست درباره آن اظهارنظر می‌کنند!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در دولت مردمی فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه داشته و دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • (ویدیو) ضرغامی: ضرغامی: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوم چی هست درباره آن اظهارنظر می‌کنند!
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • بازدید بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از پایگاه‌های میراث ملی و جهانی
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز