Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:25:17 GMT

تزریق واکسن کرونا در روسیه داوطلبانه خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۵۰۵۲

تزریق واکسن کرونا در روسیه داوطلبانه خواهد بود

وزیر بهداشت روسیه با اشاره به ادامه تحقیقات به روی ۱۷ واکسن امیدوارکننده در این کشور، اعلام کرد: انجام واکسیناسیون شهروندان روس علیه ویروس کرونا داوطلبانه خواهد بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "میخائیل موراشکو" وزیر بهداشت روسیه با اعلام اینکه تحقیقات دقیق به روی حدود 20 واکسن در این کشور جریان دارد، گفت که انجام واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در این کشور داوطلبانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موراشکو که شب گذشته در برنامه‌ای از شبکه اول تلویزیون روسیه صحبت می‌کرد، گفت: «در حال حاضر کار به روی 17 واکسن امیدوارکننده در کشور در حال انجام است که برخی از آنها به مرحله آزمایش به روی انسان با نتایج خوبی هم رسیده است. در طول دوره شیوع ویروس کرونا، تعداد طرفداران واکسن علیه این بیماری افزایش یافته است و مردم امروزه دیگر به اهمیت زیاد واکسیناسیون واقف بوده و لزوم آن را درک می‌کنند. البته انجام واکسیناسیون در روسیه قطعاً داوطلبانه خواهد بود.»

موراشکو افزود: «در حال حاضر بیش از 112 هزار نفر مبتلا به عفونت ویروس کرونا در بیمارستان‌ها هستند. یعنی، میزان شیوع این بیماری کنترل شده است و کادر درمانی می‌تواند به درستی از عهده وظایف خود برآید.»

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از کارکرد موفق سیستم مراقبت‌های بهداشتی روسیه در طول همه گیری کرونا، یادآور شد که در حال حاضر کاهش میزان ابتلای جدید در کل کشور به وضوح مشاهده شده است.

به گفته وی، وضعیت شیوع این بیماری در برخی مناطق ساحلی همجوار دریای سیاه روسیه هم پایدار است، ولی نمی‌توان درباره لغو تمامی محدودیت‌ها و سفر تفریحی شهروندان به سواحل دریای سیاه صحبت کرد.

شمار مبتلایان به بیماری کووید-19 در روسیه به 700 هزار نفر رسیدبهبود حدود 464 هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیهانجام بیش از 21 میلیون تست کرونا در روسیه

انتهای پیام/

R7535/P36446/S8,89/CT10 بیشتر بخوانید... علاقه‌مندی سازمان بهداشت جهانی به واکسن کرونای روسیه کرونا در بین نیروهای مسلح روسیه/ وضعیت جسمانی داوطلبان واکسیناسیون وزارت دفاع روسیه در حال کار روی واکسن کروناست

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داوطلبانه خواهد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن پرکار در گفتگویی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع امسال این استان طبق نوبت اعلام شده از امروز (پنجم) تا شانزدهم اردیبهشت ماه برای انجام واکسیناسیون اجباری فرصت مراجعه دارند، اظهارکرد: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید ۱۵ روز قبل از اعزام، واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

وی اظهار کرد: تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیانی که در ۲ سال گذشته این واکسن را تزریق نکرده‌اند، اجباری است.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با بیان اینکه در مشهد حدود ۱۰ هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروانها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند، ادامه داد: با توجه به مدت مشخص جهت تزریق واکسن برای حجاج تمتع، ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیرخراسانی را هم در مشهد با توجه به زیارتی بودن این شهر داریم.

وی ادامه داد: شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی ۹ هزار و ۵۶۷ نفر هستند که در قالب ۶۷ کاروان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند، ۳۹ کاروان از این شمار متعلق به مشهدی‌ها است.

پرکار گفت: تامین عوامل یکی از آشپزخانه‌های مرکزی در مکه نیز با خراسان رضوی و به تعداد ۱۰۰ نفر است که معاینات پزشکی این تعداد از روز گذشته در مشهد آغاز شده است.

شایان ذکر است، نخستین کاروان اعزام متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899103

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست