Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از محلات محروم حاشیه چابهار گفت: این بنیاد علاوه بر تأمین هزینه ۲۰ میلیاردی برای برق‌رسانی به این مناطق، هزینه احداث مراکز آموزشی (مدارس) و بهداشتی (مراکز جامع سلامت) را در این محلات عهده‌دار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در بازدید از مناطق عثمان‌آباد، میرآباد و برخی دیگر از محلات حاشیه چابهار اظهار کرد: با توجه به اینکه ساکنان این محلات و مناطق حاشیه‌ای چابهار با مشکل برق مواجه هستند، در بازدید از این مناطق و در مذاکره با مسئولان این منطقه، بنیاد مستضعفان هزینه تامین برق مناطق حاشیه‌ای چابهار را متقبل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌رئیس بنیاد مستضعفان افزود: بر همین اساس مقرر شد بنیاد مستضعفان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را به منظور تامین هزینه‌های برق رسانی به این مناطق در اختیار مسئولان منطقه چابهار قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به لزوم بهداشت این مناطق و بازسازی چهره حاشیه چابهار گفت: بنیاد مستضعفان هزینه خرید ۱۰ خودروی مکانیزه جمع آوری زباله را تامین خواهد کرد تا هیچ مانع دیگری برای پاکیزگی این مناطق حاشیه‌ای وجود نداشته باشد و همه زباله‌های انباشت شده در این مناطق تخلیه شود.

فتاح با اعلام خبر تامین هزینه احداث مراکز جامع سلامت مورد نیاز در حاشیه چابهار گفت: بنیاد مستضعفان بر اساس اعلام مسئولان این منطقه، احداث مراکز جامع سلامت به تعداد مورد نیاز را عهده دار می‌شود و این مراکز پس از احداث، در اختیار مسئولان بهداشت قرار می‌گیرد تا تامین تجهیزات و کادر درمانی این مراکز از سوی این مسئولان انجام شود.

‌فتاح در این بازدید دستور داد تا بنیاد مستضعفان احداث مدارس مورد نیاز در این مناطق حاشیه‌ای را بر اساس میزان اعلامی مسئولان این منطقه عهده دار شود.

همچنین در پایان این بازدید مقرر شد بنیاد مستضعفان سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق حاشیه‌ای چابهار را به صورت رایگان تامین، و این سیمان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فتاح بنیاد مستضعفان مسکن بنیاد مستضعفان مناطق حاشیه ای حاشیه چابهار مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای مازندران با توجه به ورود سامانه بارشی به این استان و اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن روان‌آب و خطرات ناشی از حضور در اطراف رودخانه‌های استان طی امروز و فردا هشدار داد.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی جدید در مازندران طی امروز و فردا و احتمال طغیان و بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها در سراسر استان به ویژه مناطق غربی مازندران، کمیته مدیریت بحران شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران حضور شهروندان و مسافران در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ممنوع اعلام کرد.

طبق پیش‌بینی‌ها در ۲ روز پیش رو بارندگی شدید، وزش باد، کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات بالای ۲ هزار و ۵۰۰ متر قابل پیش‌بینی است. بیشترین اثرگذاری این سامانه سرد بارشی نیز در آلاشت، هزارجریب، جویبار، فریدونکنار، گلوگاه، نکا، بابل، بابلسر، ایزدشهر، بلده، سوادکوه، تنکابن، چالوس، دلیر، رامسر، رینه، عباس‌آباد، کجور، آمل، کلاردشت، محمودآباد، نور و نوشهر پیش‌بینی شده است.

کمیته مدیریت بحران آب منطقه‌ای مازندران اعلام کرده که با توجه به بارندگی‌های رگباری و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در دامنه‌ها، مناطق بالادست و مسیل‌ها حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز می‌تواند خطرساز باشد و تاکید می‌شود که هم‌میهنان و هم‌استانی‌ها از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و کانال‌ها و مناطق دامنه‌ای خودداری کنند.

کد خبر 6085337

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!
  • افزایش دایره نخبگی در دستور کار بنیاد نخبگان استان یزد