Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@15:55:34 GMT

اجرای طرح «مربیان جهادی» تحولی درورزش بسیج

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۵۱۴۴

اجرای طرح «مربیان جهادی» تحولی درورزش بسیج

همدان- مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان گفت: تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان طرحی به عنوان «مربیان جهادی» با هدف کمک به قشر ضعیف جامعه را برای اولین بار در کشور اجرا می‌کند که برای اجرا در سراسر کشور به سازمان بسیج مستضعفین پیشنهاد داده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه همدان سیدجواد جعفری اظهار کرد: با توجه به اینکه عموم مردم برای انجام فعالیت‌های ورزشی فرزندان خود را به سالن‌های ورزشی می‌فرستند و بابت حضور در این کلاس‌ها باید مبالغ بالایی را پرداخت کنند متاسفانه بسیاری از افراد توانایی مالی برای شرکت در این کلاس‌ها را ندارند و امکان دارد عدم پرداختن به امر ورزش برای نوجوانان و جوانان از لحاظ جسمی و حتی روحی مشکلاتی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری افزود: برای حل این موضوع تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان طرحی به عنوان «مربیان جهادی» را برای اولین بار در کشور اجرا می‌کند و همچنین این طرح را به سازمان بسیج نیز ارائه داده تا در دیگر استان‌ها نیز اجرا شود.

وی گفت: این طرح تحولی در ورزش بسیج با هدف کمک به قشر ضعیف و آسیب دیده از مسائل اقتصادی جامعه برای انجام فعالیت‌های ورزشی است.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان ادامه داد: در این طرح افرادی که توانایی مالی بالایی ندارند از طریق معاونت اجتماعی سپاه شناسایی و به تربیت بدنی معرفی می‌شوند وبه صورت رایگان از کلاس‌های ورزشی تا زمان یادگیری آن ورزش استفاده خواهند کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تربیت بدنی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ایستگاهی به ۲۲۰۰ نفراز مسافرین نوروزی درمازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آرش سید صالحی گفت: در این طرح که با هدف آگاهی بخشی، ارتقاء تاب آوری و خود امدادی اجرا می‌شود آموزش کمک‌های اولیه، احیای قلبی ریوی، مسمومیت، آمادگی در مخاطرات و... با شعار"همین الان آموزش ببین و با فراگیری آموزش‌های امدادی، حافظ جان و شادی هم باشیم "به مسافران نوروزی ارائه می‌گردد.

وی افزود؛ این طرح که با مشارکت ۱۴۱ نفرروز مربیان آموزشی مجرب اجرا می‌شود تا کنون طی بیش از ۴۵۷ ساعت خدمات آموزشی به ۲۲۰۱ نفر از فراگیران و مسافرین نوروزی در سراسر استان آموزش‌های لازم ارائه شد.

 سیدصالحی افزود؛ همچنین در طرح خدمات بشر دوستانه نوروزی، مربیان آموزشی، اعضای تیم سحر را در امر آموزش به مسافران کودک در فضای دوستدار کودک همراهی و پشتیبانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیازمند نگاه تحولی و حرکت جهادی است
  • وضعیت بد شغلی قهرمان سابق کشتی در کرمانشاه
  • قهرمان سابق کشتی: احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند
  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • آموزش ایستگاهی به ۲۲۰۰ نفراز مسافرین نوروزی درمازندران
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم