Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: رویکرد قوه قضائیه تعیین مجازات نیست و در بیش از ۹۰ درصد رسیدگی‌های خود رویکرد اصلاحی را مدنظر دارد.

به گزارش قدس آنلاین ، عباس نجفی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان صبح پنج شنبه در کارگاه آموزشی مشاوران محاکم اطفال و نوجوانان گفت: قانون حمایت از اطفال و نوجوان با نگاهی پیشگیرانه اقدامی جدید و کارآمد است که ابهامات، خلاء‌های قانونی و موازی‌کاری موجود در این حوزه را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نجفی افزود: قانون حمایت از اطفال و نوجوان با نگاهی پیشگیرانه اقدامی جدید و کارآمد است که ابهامات، خلاء‌های قانونی و موازی‌کاری موجود در این حوزه را برطرف خواهد کرد.

وی ادامه داد درکارگاه آموزشی مشاوران محاکم اطفال و نوجوانان عنوان نمودند: با رویکرد خوبی که از سال ۹۲ بخصوص از زمان حضور آیت الله رئیسی در مسند ریاست دستگاه قضا؛ مبنی بر به کارگیری و استفاده حداکثری از بخش‌های تخصصی جامعه شکل گرفت تلاش شد برای ایجاد جامعه‌ای توسعه یافته و عاری از خشونت از توان همه‌ی بخش‌های جامعه به‌نحو علمی و کارشناسی استفاده گردد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گفت: برهمین مبنا در موضوعاتی که دستگاه قضایی با آن مواجه است تلاش شده از نظرات کارشناسی مشاورین و متخصصین استفاده گردد و سیستم قضایی در یک کلمه تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا با تعامل و همکاری همه جانبه، نهایت استفاده از این ظرفیت را داشته باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگاه قضایی کارگاه آموزشی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و موافقت سرپرست فدراسیون شطرنج؛ ایرج صبا از پیشکسوتان این رشته ورزشی، به عنوان سرپرست هیئت شطرنج استان همدان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان