Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@15:33:17 GMT

تجمع و آبتنی در سواحل دریاچه ارومیه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۵۱۷۰

تجمع و آبتنی در سواحل دریاچه ارومیه ممنوع است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیار راستگو با اعلام این خبر، افزود: این ممنوعیت در راستای اعمال محدودیت‌های جدید برای مقابله با شیوع کرونا تصویب شده و در تمامی سواحل دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: دستورهای لازم برای ممانعت از حضور شهروندان در سواحل دریاچه ارومیه از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به فرمانداران شبستر و اسکو ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، گفت: تجمع مردم و تشکیل اجتماعات یکی از عوامل اصلی شیوع کروناست و بر این اساس، تشکیل هرگونه تجمع تحت هر عنوان ممنوع است.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه حضور مردم در اماکن تفریحی و گردشگری معمولاً با تجمع همراه است، افزود: از مردم استان می‌خواهیم که فعلاً به خاطر سلامت خود و خانواده‌شان از تجمع و اتراق در پارک‌ها، بوستان‌ها، حاشیه جاده‌ها و سایر اماکن تفریحی اجتناب کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی طاعون خیارکی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون آذربایجان شرقی ویروس کرونا دریاچه ارومیه پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی طاعون خیارکی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه