Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال برخی اظهارات طرف اوکراینی در خصوص مذاکرات مربوط به سانحه سقوط هواپیمای پرواز PS752، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین طی اطلاعیه‌ای نقطه نظرات خود در ارتباط با این موضوع را منتشر کرد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: «طرف ایرانی به هیچ وجه یادداشت های طرف اوکراینی را بدون پاسخ نگذاشته و این پاسخ ها یا به صورت یادداشت رسمی و یا در ملاقات های رسمی مقامات ایرانی با سفیر اوکراین در تهران و ملاقات های سفیر جمهوری اسلامی ایران با مقامات اوکراینی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی خود را برای مذاکره با طرف اوکراینی بر اساس مقررات بین المللی قابل اعمال اعلام نموده و متن جامعی را از ماه‌ها قبل به طرف اوکراینی ارائه کرده است که تاکنون بدون پاسخ مانده است. جمهوری اسلامی ایران نه موضوعی برای پنهان کردن دارد و نه دلیلی برای عدم همکاری با اوکراین.

 

بر این اساس، طی روز جاری (8 جولای) آمادگی طرف ایرانی برای آغاز مذاکرات دو کشور از تاریخ 20 جولای به بعد از سوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به سفارت اوکراین در تهران اعلام گردید و اکنون ما منتظر تاریخ پیشنهادی طرف اوکراینی هستیم.»

برچسب هااوکراین ایران

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اوکراین ایران آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو جمهوری اسلامی ایران طرف اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با گل ستاره چلسی: صعود اوکراین به یورو 2024

به گزارش "ورزش سه"، اوکراینی‌ها که در آخرین گام از صعود به جام جهانی 2022 بازمانده بودند، این بار اشتباه نکردند و با پیروزی مقابل ایسلند راهی رقابت های یورو 2024 شدند.
در دیدار امشب ابتدا ایسلند با گل آلبرت گودموندسون در دقیقه 30 پیش افتاد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

اما در نیمه دوم ابتدا ویکتور تسینگاکوف، ستاره خیرونا، در دقیقه 54 کار را برای اوکراین به تساوی کشید و سپس میخایلو مودریک در دقیقه 84 گل برتری اوکراینی ها را به ثمر رساند تا این تیم راهی رقابت های یورو 2024 شود.

اوکراین در مرحله گروهی یورو 2024 با تیم های بلژیک، رومانی و اسلواکی در گروه E همگروه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • روسیه اوکراین را متهم کرد؛ تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • روسیه : تروریست‌ های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کند
  • با گل ستاره چلسی: صعود اوکراین به یورو 2024
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • بازدید رایگان از موزه ملی تا ساعت ۲۲ امشب/اجرای برنامه های متعدد