Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سوادکوه گفت که طی چند روز گذشته پنج واحد خانه مسافر در این شهرستان که به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، پلمب شد.

محمد حمزه نژاد قادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که بعضی از این واحدها علاوه بر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی ، فاقد مجوز فعالیت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد خانه های مسافر داری مجوز شهرستان را ۲۲۰ واحد اعلام کرد و گفت : در ابتدای شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا پذیرش تمام خانه مسافرها و اقامتگاه های بومگردی و غیره ممنوع بود اما با کم شدن انتشار این ویروس فعالیت های این مکان ها با ۵۰ درصد ظرفیت ، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سر گرفته شد.

حمزه نژاد قادی با اعلام اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی و فرمانداری به صورت روزانه بازدید مشترکی از خانه مسافرها و اقامتگاه های بومگردی این شهرستان دارند،گفت : خانه های مسافر باید از پذیرش افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و مجریان خانه مسافر هم حتما باید از ماسک استفاده کنند.

وی هشدار داد : ما سفت و سخت با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد خواهیم کرد چرا که این مساله با جان افراد سر و کار دارد.

حمزه نژاد با اعلام این که در هر روستایی در شهرستان سوادکوه حداقل ۲ تا سه خانه مسافر به صورت غیرقانونی مشغول فعالیت هستند ، گفت : تقاضا می کنم تا این افراد نسبت به اخذ مجوز و ارائه خدمات در قالب خانه مسافر اقدام نمایند چرا که در صورت مشاهده خانه مسافر آنان حداقل یک تا سه ماه پلمب خواهد شد.

شیوع کرونا در مازندران از یک هفته گذشته افزایشی شد و به همین خاطر هم ممنوعیت سختگیرانه برای کنترل سرعت آن به اجرا گذاشته شده است.

بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونای مازندران ، هم اکنون وضعیت پنج شهرستان استان قرمز است و تعدادی از شهرستان ها هم در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نزدیکی مناطق شهری و روستایی مازندران سبب می شود تا کرونا با سرعت بیشتری نسبت به سایر مناطق کشور در این استان گسترش یابد.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ، هم اکنون حدود ۶۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند در حالی که تا ۱۰ روز پیش آمار بیماران بستری کمتر از ۳۰۰ نفر بود.

لینک کوتاه: asriran.com/0035gX

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خانه مسافر پلمپ پروتکل های بهداشتی خانه مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در محورهای استان از جمله هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر عادی و روان اعلام کرد.

‌وی افزود: از نظر شرایط جوی شاهد مه گرفتگی در محور سوادکوه محدوده گدوک و ارتفاعات کوهستانی هستیم.

کد خبر 6087163

دیگر خبرها

  • شرایط ترافیکی و جوی در راه‌های مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز