Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز فتاح روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از چند مله حاشیه نشین چابهار در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همچنین بنیاد مستضعفان هزینه تامین ۱۰ خودروی مکانیزه جمع آوری زباله و یکهزار عدد سطل زباله برای حاشیه نشینان شهر چابهار را تقبل می‌کند.

وی بیان کرد: وضع فعلی زندگی حاشیه نشنیان چابهار که بدون برق، آب، طرح هادی، امکانات بهداشتی و مدارس زندگی می‌کنند بزودی با تخصیص اعتبار توسط بنیاد مستضعفان و حل مشکلات پیش‌رو بهبود می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد مستضعفان گفت: هزینه ساخت مراکز جامع سلامت موردنیاز در حاشیه چابهار را تامین و هر آنچه مدرسه نیاز باشد نیز در دستور ساخت قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق حاشیه‌ای چابهار را به صورت رایگان تامین، و این سیمان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌دهد.

فتاح گفت: از هیچ کوششی برای رفع محرومیت و کمک به رفاه و اشتغال مردم حاشیه شهر و سایر شهرهای چابهار، دشتیاری، قصرقند دریغ نخواهیم کرد و خدمت بی منت را سرلوحه کار قرار می دهیم.

به گزارش ایرنا رئیس بنیاد مستضعفان دیروز چهارشنبه وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال گرم مردم و مسوولان شهرستانهای چابهار وکنارک قرار گرفت.

فتاح به همراه استاندار سیستان وبلوچستان از شهرستان قصرقند بازدید و در این سفر ۲۰ مدرسه با ۷۴ کلاس درس، پنج زمین چمن ورزشی و یک مرکز خدمات جامع سلامت را افتتاح و بهره برداری کرد.

برچسب‌ها چابهار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سید پرویز فتاح اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چابهار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سید پرویز فتاح اقشار حاشیه چابهار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سید پرویز فتاح اقشار حاشیه بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای کاهش قیمت بلیط کنسرت‌ها، تصریح کرد: با همکاری خوب تهیه‌کنندگان اجراهای صحنه و معاونت هنری وزارتخانه، کنترل و نظارت قوی‌تر پیدا می‌کند تا قیمت بلیط این مراسم‌ها به زیر یک میلیون تومان و حداکثر ۹۰۰ هزار تومان کاهش یابد.

او با تشریح آخرین اقدامات وزارتخانه تحت امرش برای سند ملی پویانمایی، گفت: با ابلاغ رییس‌جمهور اواخر اسفند ۱۴۰۲ بنیاد ملی پویانمایی را افتتاح کردیم. کارهای توسعه‌ای با مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مساعدت رییس‌جمهور حل شده است. اعضای پیشنهاد برای هیات امنای بنیاد ملی پونمایی را معرفی کردیم و به زودی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل آن تعیین می‌شوند.

اسماعیلی از دنبال کردن شهر جهانی صنایع خلاقیت فرهنگی سخن گفت و افزود: ایجاد مجموعه‌های شهرک‌های تولید صنایع خلاق فرهنگی را در شهرهای اصفهان، کیش، تهران، مشهد، پرند و تبریز که تاثیر بسزایی در جهش اقتصاد فرهنگ‌بنیاد دارند، دنبال می‌کنیم. آثار خوب آن به زودی برای همه قابل مشاهده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طرح بازسازی تئاتر شهر، گفت: این پروژه از ابتدای دی ۱۴۰۲ آغاز شده است و حداکثر تا سال آینده حریم تئاتر شهر با ایجاد فضاهای جدید نمایشی خارج از محدوده در اختیار اهالی تئاتر قرار می‌گیرد. ساماندهی دست‌فروش‌ها در این منطقه نیز توسط شهرداری در جریان است.

وی ادامه داد: سند هنر نمایشی و تئاتر از قبل از عید نوروز در شورای هنر مطرح شده و ان‌شاءالله به زودی تصویب می‌شود. در بازدید از اداره تئاتر شهر تهران با مخروبه شدن این اداره روبرو بودیم که ان‌شاءالله ۸ پلاتوی جدید تا پایان سالجاری در این اداره در اختیار اهالی تئاتر قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا