Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که هنوز به طور رسمی شرایط تیم های استقلال و فولاد برای برگزاری مسابقات مشخص نشده سازمان لیگ از انجام بازی ها مطابق برنامه قبلی خبر داد.

به گزارش"ورزش سه" بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر بر اساس برنامه قبلی قرار است طی روزهای جمعه و شنبه برگزار شود و این در حالی است که هنوز به طور رسمی در مورد شرایط تیم های فولاد و استقلال که تعدادی بازیکن مبتلا به کرونا داشتند اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود سازمان لیگ برتر اطلاعیه ای منتشر کرد که شاید به نوعی فصل الخطاب بازی های این هفته به حساب بیاید هرچند در این اطلاعیه نیز به طور مشخص درباره وضعیت استقلال و فولاد صحبت نشده و متن به صورت کلی اشاره می کند. متن اطلاعیه سازمان لیگ به این شرح است:


تمامی مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ مطابق برنامه قبلی اعلام شده پابرجاست و تیم ها موظف به اجرای این برنامه هستند.  


در صورتیکه در ساعات آینده دستورات جدیدی از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شود بر آن اساس تغییراتی در برنامه مسابقات لیگ برتر نوزدهم ایجاد می شود.

سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر برنامه قبلی سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویسی برای نجات فولاد

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم روزهای خوبی را تجربه نکرد، با چهارمین مربی فصل خود به دنبال تغییر روند فعلی و بقا در لیگ برتر است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی 4 روز مانده به پایان سال 1402 به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شد تا چهارمین سرمربی این تیم در فصل بیست و سوم لیگ، لقب بگیرد. شاگردان ویسی بعد از برگزاری بازی هفته بیست و یکم مقابل استقلال خوزستان یک هفته در تعطیلات به سر بردند و از روز چهارم فروردین تمرینات خود را آغاز کردند. این تیم که با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته، در هفته بیست و دوم لیگ باید مقابل هوادار قرار بگیرد که با اختلاف یک امتیاز یک رده پایین‌تر از آنها در جدول قرار دارد.

در این مدت، برگزاری 3 بازی تدارکاتی همسو با تمرینات در دستور کار نماینده استان خوزستان قرار داشت که مقابل فولاد نوین با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. 2 بازی دوستانه دیگر مقابل صنعت نفت و یکی از تیم‌های آکادمی در دستور کار شاگردان ویسی قرار دارد. برنامه کاری فولاد را در روزهای ابتدایی سال 1403 در زیر مشاهده می‌کنید:

چنین برنامه‌ریزی از سوی ویسی برای نمایندگان خوزستان مسبوق به سابقه است. او فصل گذشته با برنامه‌ریزی تقریباً مشابه‌ای که برای صنعت نفت داشت، توانست این تیم را از خطر سقوط نجات بدهد. هر چند اوضاع مالی و زیرساختی فولاد خوزستان تفاوت زیادی با شرایط نفت در لیگ برتر دارد و باید دید با این شرایط این مربی می‌تواند در فولاد نتایج خوبی بگیرد یا به سرنوشت مربیان دیگر تیم در فصل جاری دچار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌