Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با اشاره به اینکه محدودیت های کرونایی در استان ایلام یک هفته دیگر تمدید شده است، گفت: برگزاری هر گونه مراسم، همایش و گردهمایی در استان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» ظهر امروز(۱۹ تیر) در گفت و گو با رسانه‌های استان، اظهار کرد: آموزشگاه‌های خصوصی، فنی و حرفه‌ای، باشگاه‌های ورزشی جمعی، استخرها، تالارها و مجتمع‌های مناطق قرمز ایلام یک هفته دیگر تعطیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برگزاری هر گونه مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات تا یک هفته دیگر ممنوع است.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه زدن ماسک در همه اماکن عمومی اجباری است و ادارات به ارباب رجوع بدون ماسک خدمات ارائه نمی‌دهند، بیان کرد: جلسات دستگاه‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود و مدیران باید در سامانه سامد پاسخگوی مردم باشند.

 

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی سینما و پارک و موزه‌ها و ورزشگاه‌ها، آرامستان ها و تالارهای پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و … تعطیل می‌شوند.

 

وی گفت: تا اطلاع ثانوی مساجد و مصلی‌ها و هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات و هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز ممنوع است.

 

استاندار ایلام افزود:  همچنین بازار و اصناف و مردم حاضر در بازار به طور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه درج تاریخ تشییع و مراسم اعلامیه‌ها در چاپخانه‌ها ممنوع می‌شود، گفت: تا اطلاع ثانوی ادارات و سازمان‌ها و نهادها و در هیچ مراسم جمعیتی شرکت نکنند.

 

سلیمانی دشتکی، خاطرنشان کرد: کمیته نظارتی ستاد کرونا در اسرع وقت و به لحظه نحوه اجرای مصوبات را نظارت و گزارش کند، تمامی مصوبات لازم الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آنها پیگرد قانونی دارد.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: استانداری ایلام ویروس کرونا کرونا یک هفته دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ممنوعیت ورود شناور‌های مرتبط با روسیه به بنادر آمریکا را به علت عملیات روسیه در اوکراین به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناور‌های مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش