Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان کنفرانس خبری سرمربیان تیم های لیگ برتری مشخص شد.

زمان برگزاری کنفرانس خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم های لیگ برتری مشخص شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، دو تیم پیکان تهران و گل گهرسیرجان  و استقلال و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به صورت آنلاین(غیرحضوری) که پیش از این به مدیران رسانه  باشگاه ها و نمایندگان رسانه ها آموزش داده شد روز جمعه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان به شرح زیر است:

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹

ساعت ۱۲:۳۰ عبدالله ویسی سرمربی پیکان

ساعت ۱۳ مجید جلالی سرمربی گل گهرسیرجان

ساعت ۱۳:۳۰ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال

ساکت الهامی، سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز به دلیل محدودیت پرواز از تبریز به تهران در شرایط کرونا امکان حضور در نشست روز جمعه را ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی

سرمربی یونایتد بعد از توقف برابر بورنموث اعتراف کرد تیمش فوتبال خوبی برابراین تیم بازی نکرد.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم بورنموث و منچستریونایتد در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس با تساوی دو بر دو به پایان رسید. بورنموث میزبان در طول بازی دو بار پیش افتاد اما نتوانست برتری‌اش را حفظ کند.

شیاطین سرخ با گل‌های برونو فرناندز (یک گل از روی نقطه پنالتی) به گل‌های دومینیک سولانکه و جاستین کلایورت پاسخ دادند تا تنها یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورد ولی برتری پرگل نیوکاسل برابر تاتنهام باعث شد تا یونایتد یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کند و به رده هفتم برسد.

به گزارش اسکای اسپورت، اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد در صحبت‌هایی بعد از این دیدار گفت: می‌دانیم که باید برنده شویم چون می‌خواهیم به بالای جدول برسیم. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم و مگوایر نیز مصدوم شد اما او در بازی ماند چون به او نیاز داشتیم. بازیکنان من بهتر از این هستند و باید فوتبال بهتری بازی می‌کردیم. نکته خوب در این دیدار این بود که ما دو بار  به بازی برگشتیم و بازی را به تساوی کشاندیم.

سرمربی یونایتد در پاسخ به این سوال که آیا رسیدن به رتبه هشتم یا پایین‌تر نگرانش می‌کند یا خیر؟ گفت: در مورد این سوال نظری نمی‌دهم چون در این لحظه مهم نیست. در ادامه خبرنگاری از اریک تن هاخ سوال کرد که امسال ضعیف‌ترین فصل یونایتد در لیگ برتر است یا خیر؟ که مربی هلندی از این سوال عصبانی شد و نشست خبری را ترک کرد.

منچستریونایتد با ۵۰ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و بورنموث با ۴۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. یونایتد تنها امیدش در این فصل قهرمانی در جام حذفی است؛ جایی که در نیمه نهایی باید به مصاف کاونتری برود و شاگردان تن هاخ امیدوار هستند فصل را با یک قهرمانی به پایان ببرند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • عکس| سرمربی لیگ برتری راهی بیمارستان شد
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران