Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با صدور حکمی به‌عنوان سرپرست اداره کل اجرایی سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با صدور حکمی از سوی مشاور برنامه‌ریزی راهبردی رئیس دانشگاه و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به سمت سرپرست اداره کل اجرایی سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم بهروز طهماسب کاظمی مشاور برنامه‌ریزی راهبردی رئیس دانشگاه و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به حسین زینلی رئیس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل اجرایی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجارب همکاران شاغل در آن حوزه بر اساس محورهای زیر اقدام کنید:

١. ساماندهی فرایند جذب دانشجو از طریق تدوین استراتژی‌های مناسب و مبتنی بر نظام عرضه و تقاضای آموزش عالی و آمایش سرزمین در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از باآزمون و یا بدون آزمون.

٢. استانداردسازی و نظم بخشی به نظام ارزیابی‌های متمرکز آموزشی دانشگاه و به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود به منظور برگزاری بهینه آزمون در حوزه‌های مختلف آموزش غیر پزشکی و پزشکی

٣. بازنگری در فرایند آزمون‌های زبان خارجی دانشگاه با تکیه بر نظام ارزیابی الکترونیکی و با رعایت استانداردهای سنجش و اندازه‌گیری و ملاحظات حفاظتی و امنیتی

۴.آسیب شناسی، ساماندهی، تدوین و ارائه شیوه‌های اجرایی ارزیابی متقاضیان ورود به حوزه دکتری به صورت حضوری و غیر حضوری با رعایت عدالت آموزشی و در چارچوب ضوابط و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، برنامه‌ریزی لازم به منظور ارزیابی، آموزش و ارتقای کیفی نیروی انسانی شاغل در حوزه اجرایی مرکز به منظور ارتقای عملکرد همکاران در نظامات جدید سنجش و ارزیابی مجازی و بهره مندی از زیرساخت ها موجود به منظور همکاری با وزارتخانه، سازمان ها و نهادها در برگزاری آزمون های مختلف و ساماندهی فرایند اجرایی پذیرش استعدادهای درخشان در چارچوب ضوابط و دستور العمل های موجود به منظور تسریع در شناسایی، هدایت و جذب دانش آموختگان برتر دانشگاه.

حسین زینلی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، دانش آموخته دکتری تخصصی فیزیک پیش از ریاست حدود سه ساله بر واحد کاشان، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نطنز را در سابق کاری خود دارد.

مراسم معارفه زینلی شنبه هفته آینده در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اداره کل اجرایی سنجش فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان سرپرست اداره کل اجرایی رئیس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در حکمی، بهرام سعادت رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد کشور منصوب شد.

مسابقات ماراتن ۱۰ کیلومتر آب‌های آزاد ویژه آقایان ۲۷ اردیبهشت به میزبانی کیش برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد