Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با افزایش شیوع کرونا در اراضی اشغالی، گزارش‌ها حاکی از آن است که حدود ۸ هزار نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی قرنطینه شده اند. تاریخ انتشار: 14:37 - 19 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۱۰۲

خبرگزاری میزان – گزارش رسانه‌های صهیونیستی حاکی از شیوع گسترده ویروس کرونا در میان نظامیان این رژیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه «اسرائیل الیوم» گزارش داد که تمامی نیرو‌های یکی از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی در قرنطینه قرار گرفته اند.

ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داده که ۴۹۶ نفر از نظامیان صهیونیست تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۷ هزار و ۸۰۹ نفر دیگر نیز قرنطینه شده اند.

طی هفته‌های اخیر شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی به شدت افزایش یافته است؛ در حال حاضر با ابتلای ۳۹۰ نفر دیگر، شمار مبتلایان به کرونا در اراضی اشغالی به ۳۳ هزار و ۹۴۷ نفر افزایش یافته و شمار قربانیان این ویروس نیز به ۳۴۶ نفر رسیده است.

شیوع مجدد ویروس کرونا در اراضی اشغالی موج انتقادات را علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: تحولات اراضی اشغالی؛ احتمال تعویق جلسه دادگاه نتانیاهو وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرنطینه شد

در جدیدترین مورد از این انتقادات، «یائیز لاپید»، رییس یکی از احزاب مخالف نتانیاهو، ضمن انتقاد از عملکرد کابینه رژیم صهیونیستی گفته که بعد از پایان بحران کرونا، کابینه نتانیاهو باید سرنگون شود.

در خبری دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از لغو یک رزمایش نظامی در اراضی اشغالی به دلیل نبود بودجه خبر دادند.

بر اساس گزارش «یدیعوت آحارانوت»، «آویو کوخاوی»، رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، به دلیل کسری بودجه، رزمایشی را که برای ماه سپتامبر (شهریور) برنامه ریزی شده بود، لغو کرد

در همین حال کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده که هفته گذشته بالگرد حامل کوخاوی دچار سانحه شده و در آستانه سقوط قرار گرفته است.

بر اساس گزارش یدیعوت آحارانوت، این بالگرد از مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک پایگاه در حال پرواز بوده که یکی از موتور‌های آن دچار سانحه شده و بالگرد در معرض سقوط قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو کرونا در اراضی اشغالی ارتش رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی

گزارش‌ها حاکی از آن است که هم اکنون در سراسر سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو، بیت‌المقدس، حیفا و بسیاری از مناطق دیگر، تظاهراتی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان است.

به گزارش تایمز اسرائیل، تظاهرکنندگان خواستار برکناری وی و برگزاری انتخابات زودهنگام شده‌اند. افزون بر این، معترضان خواستار توافق برای آزادی اسرای صهیونیست شده‌اند.

وال استریت ژورنال به تازگی گزارش داده که مذاکرات برای تبادل اسرای صهیونیست و اسرای فلسطینی مجددا متوقف شده است و هیچ چشم‌اندازی برای از سرگیری آن در آینده نزدیک وجود ندارد. این امر در حالی رخ می‌دهد که نتانیاهو تحت فشار داخلی برای آزادی اسرا قرار دارد. 

در ماه نوامبر، بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست در توافق آتش‌بس مبادله شدند. رژیم صهیونیستی می‌گوید بیش از ۱۳۰ اسیر باقی مانده است و ممکن است یک چهارم آنان کشته شده باشند.

حماس پیش از این اعلام کرده بود که اسرادر غزه هستند و بنابراین در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی ممکن است کشته شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی
  • برگزاری تظاهرات گسترده در اراضی اشغالی