Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری‌های انجام شده، علی بیرانوند بالاخره توانست ویزای کار خود را دریافت کند تا برای سفر به بلژیک آماده شود.

به گزارش ایسنا، در چند روز اخیر پیگیری‌هایی از سوی باشگاه آنتورپ بلژیک انجام شد تا بیرانوند بتواند از سفارت بلژیک ویزای کار دریافت کند.

حالا ویزای کار علیرضا بیرانوند از سوی سفارت بلژیک صادر شده تا این دروازه‌بان بدون مشکل عازم بلژیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم باشگاه بلژیکی برای دروازه‌بان جدید تیمش بلیت پرواز در روز سه‌شنبه هفته آینده تهیه کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم فوتبال آنتورپ ویزای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو

به گزارش ورزش سه علیرضا بیرانوند که  بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت خود دیروز گچ دستش را باز کرد امروز در تمرین سرخ‌ها حاضر و تمرینات اختصاصی‌اش را انجام داد.
البته همان طور که از تصویر منتشره از تمرین امروز مشخص  است بیرانوند همچنان مچ دست خود را با بانداژ پوشانده و با توجه به اینکه تمرینات اختصاصی توانبخشی شامل بالا بردن دامنه حرکتی و توان دستش را انجام می‌دهد فعلا دستکش دروازه‌بانی به دست نمی‌کند.
با این حال همین که بیرو در زمین چمن و کنار دروازه‌بان‌های جوان تیمش حاضر شده بشدت مورد استقبال آنها قرار گرفته چرا که هم به خاطر تجربه ده ساله حضورش در تیم ملی و بیش از هفت سال بازی در پرسپولیس- که البته در لابه لای آن مدتی هم لژیونر بوده- حضور این دروازه‌بان می‌تواند به گلرهای جوان تیم خود کمک کند هم اینکه بیرو به خاطر ذات شوخ و شاد بودنش فضای تمرین را برای آنها بهتر و راحت تر می‌کند.

بیرو در بازگشت به تمرین با امیررضا رفیعی، مهرشاد اسدی و دو دروازه‌بان دیگری که از تیم‌های پایه در تمرین بزرگسالان پرسپولیس حضور دارند عکس یادگاری گرفت ضمن اینکه در کنار آنها جورسی اینیسو مربی برزیلی گلرهای پرسپولیس هم حضور داشت تا مشخص شود هم بیرو هم گلرهای جوان پرسپولیس با این مربی نیز مثل ننکا ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.
با ورود بیرانوند به زمین چمن باید دید او کی تمرینات مخصوص دروازه‌بانی‌اش را آغاز خواهد کرد و آیا به بازی با آلومینیوم اراک می‌رسد یا اوسمار گلر اصلی‌اش را برای دیدار با سپاهان می خواهد .

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • بیرانوند برنگرد | یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد