Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@23:44:35 GMT

مصرف برق رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۵۶۹۰

مصرف برق رکورد زد

مصرف برق کشور روز گذشته (چهارشنبه) برای دومین بار در دو ماه اخیر از مرز ۵۷ هزار مگاوات عبور کرده و به ۵۷ هزار و ۵۷۱ مگاوات رسید.

به‌ گزارش پول نیوز، مصرف برق کشور روز گذشته در حالی درساعت ۱۲ و ۴۷ دقیقه به ۵۷ هزار و ۵۷۱ مگاوات رسید که پارسال و در همین بازه زمانی میزان مصرف ۵۴ هزار ۹۹۵ مگاوات بود.
روند مصرف برق درعین حال شب گذشته با کمی کاهش به رقم ۵۶ هزار و ۹۰۹ درساعت ۲۱ و ۲۷ دقیقه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی روند مصرف برق در تیرماه نشان می‌دهد که همواره میزان مصرف در کانال ۵۳ هزارمگاواتی بوده است، درحالی که در خردادماه میزان مصرف به کانال ۴۵ هزار مگاوات هم رسیده بود.
میزان مصرف برق در بخش صنایع نیز برای دومین بار شب گذشته روند صعودی خود را ادامه داد و به پنج هزار و ۲۶۲ مگاوات رسید و این درحالی است که در شب‌های گذشته روند مصرف در کانال چهار هزار مگاواتی دور می‌زد.
میزان ذخیره نیروگاه‌ها نیز ۹۳۵ مگاوات بود و میزان تولید برق از منابع تجدیدپذیرهم روز گذشته به رقم چهار هزار و ۸۴۸ مگاوات رسید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تولید برق میزان مگاوات صعودی مگاوات رسید میزان مصرف مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

اداره کل هواشناسی استان کرمان با ارائه گزارشی از میزان بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیشترین بارندگی در سیرجان به میزان ۳۲.۲ میلی‌متر ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان آمده است: طی ۲۴ ساعت گذشته در اکثر ایستگاه‌های هواشناسی کرمان بارندگی ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی مربوط به ایستگاه سیرجان به میزان ۳۲.۲ میلی‌متر و پس از آن جیرفت با ۳۱ میلی‌متر بود.

هم‌چنین در ایستگاه‌های کهنوج ۳۰.۰ میلی‌متر، فیض آباد راور ۲۷.۰ میلی‌متر، رودبار جنوب ۲۵.۰ میلی‌متر، بم ۱۹.۶ میلی‌متر، فهرج ۱۷.۶ میلی‌متر، انار ۱۷.۲ میلی‌متر، شهربابک ۱۳.۶ میلی‌متر، لاله‌زار ۱۲.۵ میلی‌متر و راین ۱۲.۲ میلی‌متر ثبت شده است.

بنا بر اطلاعیه اداره کل هواشناسی کرمان، ایستگاه‌های راور ۱۱.۶ میلی‌متر، بافت ۱۰.۶ میلی‌متر، رفسنجان ۹.۳ میلی‌متر، رابر ۸.۶ میلی‌متر، بردسیر ۸.۳ میلی‌متر، ارزوییه ۸.۲ میلی‌متر و زرند ۷.۷ میلی‌متر بارندگی دریافت کرده‌اند.

کد خبر 745340

دیگر خبرها

  • شش اشتباه رایج در روند کاهش وزن
  • فتح قله‌های نفتی/ صادرات نفت ایران رکورد شش سال اخیر را شکست
  • ۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد