Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز استان لرستان با حضور مسئولان آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی صبح امروز در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان توفیق بزرگی است که نصیب همه مدیران اجرایی استان شده و می تواند منشاء اثرات، خیرات و برکات ارزشمندی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری این کنگره مسئولیت سنگین است و ضروری است برای انجام این کار آمادگی لازم در کمیته های ۲۲ گانه فراهم شود که نیازمند برنامه ریزی جدی و اصولی است.

استاندار لرستان تصریح کرد: شهدا به برگزاری کنگره نیازی ندارند و این ما هستیم که با برگزاری این کنگره به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد شهدا و ادامه مسیر، نیازمند توجه و عنایت خاص شهدا هستیم.

خادمی عنوان کرد: فعالیت دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز استان لرستان با برگزاری این جلسه رسما آغاز شده و مدیران و اعضای کمیته ها مشخص شده و به طور رسمی فعالیت این ستاد و شورای سیاستگذاری شروع خواهد شد.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر وظایف ذاتی که بر عهده دارند در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور ویژه وارد عمل شوند تا بتوان کنگره‌ای در شان شهدای لرستان و متناسب با نقش استان لرستان در دفاع مقدس برگزار شود.

لازم به ذکر است که در این جلسه استاندار، نماینده محترم ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و ابعاد فرهنگ و تأثیر آن گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق مسائل فرهنگی، با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ضرورت امروز جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان افزود: وظیفه داریم ایثارگری‌های شهدای این نظام و انقلاب را برای نسل‌های جدید متجلی کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ منحط غرب جای ارزش‌های ناب اسلامی را بگیرد.

شیری با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه در قدیمی ترین محله شهر تهران افزود: افتتاح خانه شهید بی شک منشأ خیرات بیشماری برای شهروندان خواهد شد و طبق پیش بینی‌های انجام شده علاوه بر خدمات اجتماعی- فرهنگی، خدمات پزشکی نیز به همت همرزمان شهدا به شهروندان ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ تهران در این مراسم اضافه کرد: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دومین خانه شهید در ۳ طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی (منصور) افتتاح شد.

کد خبر 6080918 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان