Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت، گام‌های جدی‌تر و مؤثرتری در زمینه ارتقای سطح معیشت بالغ‌ بر ۳.۵ میلیون خانوار بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که به همراه افراد تحت تکفل، جمعیتی فراتر از ۱۰ میلیون نفر از کل جمعیت کشور را شامل می‌شوند، برداشته است. به گزارش پول نیوز، محمد شریعتمداری افزود: تصمیم  روز گذشته هیأت دولت که با همراهی و دستور مستقیم رئیس‌ جمهوری و پیگیری جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین ‌اجتماعی اتخاذ شد، علاوه بر آنکه بخشی مهم از دغدغه چندین ساله بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش تأمین ‌اجتماعی در زمینه متناسب‌سازی مستمری‌ها را برطرف می‌کند، از ابعاد دیگر نیز قابل‌بررسی و نشان‌دهنده جهت‌گیری و رویکرد دولت دوازدهم در حوزه سیاست‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تصمیم اخیر دولت و حمایت شخص رئیس ‌جمهوری از بازپرداخت بخشی از بدهی دولت به تأمین ‌اجتماعی، آن‌هم در شرایط تشدید فشارهای تحریمی و کاهش درآمدهای ریالی و ارزی، به‌خوبی نشان‌دهنده آن است که دولت تدبیر و امید در کنار تدابیر کارساز که برای ناکام گذاردن فشارهای بین‌المللی برای سخت‌تر کردن حلقه تحریم‌ها و محدودیت‌های اعمال‌شده بر کشور اتخاذ کرده، در حوزه داخلی نیز از تأثیرات اقتصادی ناشی از تشدید تحریم‌ها و نیز بحران کرونا بر اقشار مولد و درعین‌ حال آسیب‌پذیر کشور، غافل نبوده و نیست.
شریعتمداری گفت: ذکر این نکته نیز ضروری است که در میان همه دولت‌های پس از پیروزی انقلاب، دولت‌های یازدهم و دوازدهم تنها دولت‌هایی هستند که در دوره فعالیت‌شان، اجازه نداده‌اند هیچ تعهد جدیدی، بدون تأمین منابع پایدار و مطمئن به سازمان تامین‌اجتماعی و به کل نظام بیمه اجتماعی و بازنشستگی کشور تحمیل شود و درعین‌حال، در این دوره، موضوع اهمیت اجتماعی و اقتصادی کارکرد صندوق‌های بازنشستگی و بیمه اجتماعی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه بوده و هست.
روز گذشته هیات دولت با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت های دولتی در تأدیه بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد به این ترتیب دست سازمان برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باز شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سهام بازپرداخت کارساز دولت تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب گفت: با ایجاد پوشش فیبر نوری منازل و کسب و کارها تا پایان سال در استان خوزستان شاهد تحول بزرگی در سرعت و کیفیت اینترنت ثابت و سیار در استان خواهیم بود.

علیرضا ملکی‌جهان در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (۵ اردیبهشت) در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال باید چندین برابر سال‌های گذشته فعالیت کنیم و در این زمینه سعی می‌کنیم حداقل ۹۰ درصد تعهدات پروژه که پوشش یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار تا پایان سال ۱۴۰۳ است را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: ارتباطات امروزه نقش اساسی در کسب و کارها دارد و تمامی امکانات از طریق اقتصاد دیجیتال، هوش مصنوعی و «آی او تی» است و در این زمینه شهرداران برای ورود به دولت هوشمند و الکترونیک در پروژه فیبر نوری کمک کنند.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب گفت: با ایجاد پوشش فیبر نوری منازل و کسب و کارها تا پایان سال در استان خوزستان شاهد تحول بزرگی در سرعت و کیفیت اینترنت ثابت و سیار در استان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: حدود ۲۷۰ کیلومتر در سطح خوزستان حفاری صوت گرفته است و پوشش فعلی ۱۵۰ هزار خانوار است که حداقل تا پایان سال به ۷۰۰ هزار خانوار می‌رسد.

ملکی جهان با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه در دست اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم، فیبر نوری منازل و کسب و کارها است، گفت: به این منظور با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مقرر است تا پایان دولت سیزدهم ۲۰ میلیون خانوار کشور از پوشش فیبر نوری بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر اقدامات زیرساختی موردنیاز در شهرستان‌های آبادان، اهواز، کارون، خرمشهر و دزفول آغاز و مقرر شده تا قبل از پایان سال در اکثر شهرستان‌های تابعه استان این پروژه به بهره‌برداری برسد.

ملکی جهان در زمینه موارد مطرح‌شده در بحث تشعشعات دکل‌های مخابراتی، فرکانس‌های غیرمجاز رادیویی، کیفیت سرویس اینترنت برای مشترکین نهایی، سرقت کابل‌ها و تجهیزات پسیو مخابراتی و ... گفت: از نظر سلامت و زیست محیطی با توجه به رعایت استانداردهای دکل‌های BTS توسط اپراتورها هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی