Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: خرداد ماه سال جاری با شکایت خانم جوانی مبنی بر سرقت به عنف پرونده‌ای به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع و برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان این یگان قرار گرفت.

وی گفت: شاکیه گفت، ساعت ۱۹:۰۰ دوم خردادماه به عنوان مسافر از شهرستان اسلامشهر به مقصد تهران سوار یک دستگاه خودوری پراید قهوه‌ای رنگ که راننده آن فردی جوان حدودا ۳۵ ساله بود شدم که در طول مسیر خودرو را به محلی خلوت و مسیری فرعی هدایت کرد و به بهانه اینکه موتور خودرو جوش آورده خودرو را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس در همین حین همدست وی که از قبل داخل صندوق عقب خودرو پنهان شده بود از صندوق بیرون آمد و با تهدید سلاح سرد با استفاده از سیم چین النگو، انگشتر، گردنبند و گوشی ام را سرقت و سپس در طول مسیر مرا از خودرو به بیرون پرت کردند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع سرقت‌های متعدد دیگر توسط باند سارقان مزبور مراتب بطور جدی تحت هدایت عملیاتی فرمانده پایگاه در دستور کار تیم مبارزه با سرقت بعنف پایگاه قرار گرفت.

سرهنگ عزیزخانی ادامه داد: در ابتدا با توجه به اینکه هیچ سرنخی از سارقان در اختیار نبود با انجام تحقیقات میدانی در مسیر تردد خودوری سارقان کارآگاهان موفق به شناسایی شماره پلاک خودرو که توسط سارقان مخدوش شده بود شدند. سپس با جای گذاری اعداد فرضی نهایتا شماره خودرو استخراج و از طریق استعلام از بانک‌های اطلاعاتی مشخص شد خودرو در اختیار فردی به نام حامد ساکن شمال کشور می‌باشد که در ادامه با انجام تحقیق، وی اعلام داشت خودرو را بصورت قولنامه‌ای در نمایشگاهی در شهرستان سلطان آباد به شخصی بنام "عبداله" فروخته است.

رییس پایگاه هشتم گفت: با بررسی سوابق کیفری خریدار خودرو مشخص شد وی سابقه دار بوده و پیشتر به جرم سرقت مقرون به آزار دستگیر شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم و با هماهنگی‌های قضائی، پانزدهم تیر ماه متهم در مخفیگاهش در سلطان آباد دستگیر و در بازرسی از این مکان خودروی پراید کشف و توقیف شد.

کارآگاه عزیخانی افزود: متهم در پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اعتراف و اعلام داشت، خودرو را بصورت قولنامه‌ای خریده ام و در اختیار دو تن از همدستانم بنام‌های عظیم و سعید که هر دو نفر سابقه دار و ساکن سلطان آباد می‌باشند قرار داده ام که به بهانه مسافر کشی و پس از سوار کردن مسافر با تهدید طلاجات و اموال با ارزش مسافران را سرقت می‌کردند.

وی با بیان اینکه هر دو همدست متهم شناسایی و دستگیر شدند گفت: متهمان تا کنون به ۵ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اقرار و دستور مقام قضائی متهمان برای تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی در اختیار این یگان قرار گرفتند.

رییس پایگاه هشتم اضافه کرد: با توجه به گستردگی اقدامات مجرمانه سارقان و با توجه به اینکه احتمال وقوع سرقت‌های متعدد در سایر شهرستان‌های استان تهران و غرب وشرق استان تهران و خاص بودن شیوه سارقان، شهروندانی که به این شیوه از آنان سرقت شده می‌توانند با مراجعه به پایگاه هشتم پلیس آگاهی شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت زورگیری دستگیری ۳ سارق زورگیر سرقت به عنف همدستان راننده صندوق عقب خودرو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: زورگیری دستگیری ۳ سارق زورگیر سرقت به عنف صندوق عقب خودرو پایگاه هشتم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان کابل برق در قاین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ حسین رفعتی نژاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل در قاین، مأموران کلانتری ۱۶ نیمبلوک با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی، سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی و ۲ فقره سرقت اعتراف کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی قاین گفت: هم استانی ها در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های زورگیران ۱۸ تا ۲۰ ساله بزرگراه صدر
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • دستگیری سارقان کابل برق در قاین
  • فناوران خراسان شمالی دست سارقان را کوتاه کردند