Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@04:32:41 GMT

سقوط تیم آبی‌پوش بعد از 26 سال

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۵۸۸۱

سقوط تیم آبی‌پوش بعد از 26 سال

سقوط اسپانیول در فاصله 3 هفته مانده تا پایان لالیگا قطعی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با شکست ۱-۰ در دربی کاتالونیا برابر بارسلونا، سقوط اسپانیول در فاصله ۳ هفته مانده تا پایان لالیگا قطعی شد. این سقوط پایانی بر ۲۶ سال حضور مداوم در رقابت‌های لالیگاست. 

اسپانیول که در سال ۱۹۹۴ با قهرمانی در دسته دوم به لالیگا بازگشته بود، در فصل ۹۶-۱۹۹۵ مقام چهارم را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو قهرمانی در کوپا دل‌ری در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ و نایب‌ قهرمانی در جام یوفای فصل ۰۷-۲۰۰۶ از جمله مهم‌ترین لحظات اسپانیول در این ۲۶ سال بوده است.

تیمی که در این فصل با ۴ مربی گوناگون سرنوشتی به جز سقوط نداشت، فصل قبل را با حضور در رده هفتمی به پایان رسانده و تا پیش از تعطیلی مسابقات به دلیل کرونا، درگیر رقابت‌های لیگ اروپا بود!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!

فصل گذشته بود که آزمون پس از سال‌ها حضور در فوتبال روسیه و درخشش در روبین کازان، روستوف و زنیت سرانجام به یکی از پیشنهادات خود پاسخ مثبت داد و به بایر لورکوزن پیوست.
به نقل از ورزش سه در زمان پیوستن ژابی آلونسو به بایرلوزکوزن این تیم در رده هفدهم جدول رده بندی برای فرار از سقوط می‌جنگید و آزمون یکی از خریدهای سیوانه بود که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و درنهایت جای خود را به ستاره اسپاینایی سابق رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول داد.

در پایان فصل باشگاه لورکوزن که قراردادی بلندمدت با آزمون امضا کرده بود، با پیوستن این مهاجم به صورت قرضی به رم موافقت کرد و حالا در سالی که آزمون در ترکیب رم به میدان می‌رود، با توجه به اینکه همچنان بازیکن باشگاه آلمانی به شمار می‌رود و این باشگاه توانسته با ژابی آلونسو به اولین قهرمانی تاریخ خود در بوندسلیگا دست پیدا کند، قهرمانی ثبت شده به نام آزمون هم نوشته می‌شود.
آزمون علاقه زیادی به ادامه حضور در باشگاه رم دارد و باید دید پس از پایان دوره مصدومیت و در پایان فصل چه تصمیمی برای آینده مسیر حرفه ای خود در پیش خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • پایان رقابت های تنیس جام رمضان در سمنان
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • ۱۰۰ گل تماشایی شماره ۱۰‌های لالیگا + فیلم
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • گزینه سقوط نقشه تک رقمی شدن می‌کشد!
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • جدایی قطعی آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در پایان فصل جاری