Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@17:20:40 GMT

رفع تصرف اراضی ملی در بالای استیل عباس آباد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۵۸۸۷

رفع تصرف اراضی ملی در بالای استیل عباس آباد

غزنوی از رفع تصرف و آزادسازی ۶ هکتار از اراضی ملی در منطقه بالای استیل عباس آباد شهرستان آستارا خبر داد.

«نسرین غزنوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: ۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان آستارا در بخش مرکزی رفع تصرف شد.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا افزود: متخلفین در منطقه بالای استیل عباس آباد اراضی ملی را تصرف کرده بود که با پیگیری حقوقی، به آزادسازی زمین اقدام و متهمین به دادگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: رفع تصرف اراضی ملی منطقه بالای استیل عباس آباد توسط ۳۵ نفر از ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا و تالش انجام شد.

 

عزنوی از تخریب پنج کوره غیرمجاز در ارتفاعات بخش لوندویل آستارا خبر داد و اظهارکرد: تلاش در راستای دستگیری سازندگان کوره های غیرمجاز ادامه دارد.

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا با اشاره به اینکه این شهرستان، ۴۰ هزار هکتار اراضی جنگلی دارد، گفت: متخلفان با ساخت کوره‌های زغال در جنگل‌ها، علاوه بر از بین بردن درختان، به محیط زیست لطمه می‌ زنند که برخورد قانونی با این افراد در دستور کار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندر آستارا است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تخریب کوره غیرمجاز منابع طبیعی و آبخیزداری رفع تصرف اراضی ملی بندر آستارا اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اراضی ملی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در اجرای دستور فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران - ساری، مأمورین یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی استان و اداره منابع طبیعی شهرستان آمل بصورت سرزده از کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپو و خرید و فروش چوب بازید نمودند.

در جریان این بازدید مشترک، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی موفق به توقیف یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق شدند.

محموله قاچاق مکشوفه جهت تنظیم پرونده و معرفی متخلفین به مراجع قانونی، توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری