Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، جلسه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا روز پنجشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل و آخرین موضوعات و مسائل مهم مرتبط با شیوع بیماری کرونا در کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام حسن روحانی در این جلسه با اشاره به جایگاه ایران از لحاظ میزان شدید آلودگی در اوایل شیوع کرونا، اظهار داشت: خوشبختانه با سیاستگذاری و اجرای دقیق و عملی برنامه‌های طراحی شده و انسجام بخشی و هماهنگ سازی تمام بخش‌ها و دستگاه‌های کشور و تلاش بی وقفه و افتخار آمیز کادر درمانی توانستیم موج اول شیوع کرونا را در مراکز استان‌ها مهار کنیم و در اردیبهشت و خرداد ماه به آرامش نسبی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با بیان اینکه در ماه‌های گذشته به سرعت توانستیم در میان کشور‌های جهان به لحاظ میزان ابتلا و آمار قربانیان به رده‌های پایین برسیم، گفت: اقدامات و برنامه‌ریزی ما در این زمینه موجب تحسین سازمان بهداشت جهانی شد و بسیاری از کشور‌های جهان خواستار استفاده از تجارب ایران در این مقابله با بیماری کرونا شدند، اما مهمترین عامل این موفقیت بزرگ، همراهی و همکاری مردم در اجرای کامل دستورالعمل‌ها بود.

وی با اشاره به شرایط دوهفته اخیر و انتقاد از جدی نگرفتن محدودیت‌ها و دستورالعمل‌ها از سوی مردم بویژه در گردهم آیی‌های دوستانه و محافل گوناگون بویژه عروسی‌ها و عزاها، آن را عامل اصلی و مهم در شیوع دوباره در هفته‌های اخیر خواند و خاطرنشان کرد: در این موج جدید دو خطر بزرگ فرسودگی و خستگی کادر درمان کشور و بالا رفتن تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها و بخش‌های ویژه و تکمیل بخش بزرگی از ظرفیت پذیرش بیمارستانی است که نباید اجازه بدهیم این وضع ادامه یابد.

روحانی با اشاره به برخی گزارش‌ها مبنی بر افزایش ابتلای تعدادی از پرستاران و پزشکان به کرونا در نقاط مختلف کشور و تاکید بر ضرورت جلوگیری از این روند، گفت: کمیته اجتماعی -امنیتی ستاد مبارزه با کرونا باید برنامه‌هایی را برای ممانعت از برگزاری تجمعات و محافل گوناگون، به عنوان اصلی‌ترین عامل شیوع بیماری با دقت اجرا کند.

رئیس جمهور کمیته درمان ستاد ملی مبارزه با کرونا را نیز به بررسی و شناسایی دقیق علل متفاوت شیوع دوباره بیماری در هر منطقه از کشور موظف کرد و گفت: با توجه به اختیاراتی که به استانداران داده شده باید محدودیت‌ها هوشمندانه و متناسب با علل شیوع در هر منطقه اعمال و اجرا شود.

وی همچنین با اشاره به تجربه موفق برگزاری مراسم شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان، کمیته‌های اجتماعی - امنیتی و درمان را موظف کرد با رایزنی و مشورت دستگاه‌های مرتبط دستورالعمل‌های دقیق و شفاف برای برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم را طراحی و تدوین کرده و برای تصویب به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی طاعون خیارکی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون حسن روحانی ستاد ملی مبارزه با کرونا عزاداری حسینی ماه محرم ویروس کرونا پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی طاعون خیارکی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی سید محمود حسینی پور را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم آقای مخبر به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

بر اساس این گزارش، پیش از این سردار محمد رضا یزدی ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده داشت که به تازگی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی عهده دار مسئولیت شده است.

گفتنی است سید محمود حسینی پور که از آبان ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از ۲۵ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نائل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است.

معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های رئیس جدید دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

دیگر خبرها

  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه‌های اطلاعاتی کشور
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه های اطلاعاتی کشور