Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از کمپ زاج و داربست با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از مشکلات مردم آگاه هستند گفت: با بسیج امکانات به زودی شهرکی با نام شهید حاج قاسم سلیمانی در این منطقه احداث می‌شود. - اخبار استانها -

سردار علیرضا تنگسیری، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بشاگرد اظهار داشت: فرمانده سپاه به ما امر کرده هر آنچه می‌توانید و در توان دارید برای خدمت به مردم عزیز بسیج کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم عزیز روستاهای «زاج» و «داربست» در سیل 6 ماه گذشته از روستای خود جابه‌جا شدند و در چادرهای هلال احمر با این گرمایی که وجود دارد و توان انسان را می‌گیرد مستقر شدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرفردی با دیدن این صحنه‌ها و گرمای  منطقه و مشکلات و مشقتی که مردم دارند، انصافا اگر مردانگی باشد به غیرت مردانگیش بر می‌خورد و اگر مسلمان باشد به غیرت مسلمانیش بر می‌خورد که مردم این منطقه تا این اندازه نیازمند هستند و ما باید برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم. 

وی تصریح کرد: مردم این منطقه نجیب و با فرهنگ هستند و در طول این مدت با وجود مشکلات لب به اعتراض نگشودند که نشانگر فرهنگ، بصیرت و عزت مردم را نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری تاکید کرد: همه باید بسیج شویم با کمک استاندار محترم استان، بهداری نیروی دریایی سپاه در اینجا مستقر می‌شود کارهای خدماتی مردم را آغاز می‌کنیم.

فرمانده سپاه مازندران: قرارگاه خدمات اجتماعی در استان تشکیل می‌شودفرمانده سپاه استان مرکزی: سپاه تا تحقق اهداف انقلاب اسلامی از حرکت خود باز نمی‌ایستدفرمانده سپاه همدان: برای کسب نتیجه مطلوب از اقدامات نیازمند هم افزایی بین اقشار 22 گانه بسیج هستیم

وی افزود: برداران ما در دولت قطعه بندی و زمین را مشخص کنند و ما هر آنچه از ماشین آلات مهندسی در نیرو داریم بسیج می‌کنیم تا مشکلات مردم را کم کنیم، این وظیفه ما بوده و فرمان ولی امر ما است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری دقیق و به روز اطلاعات اینجا را دارند؛ به ما و برداران دولتی امر کردند که زودتر به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

تنگسیری افزود: ما وظیفه داریم در جغرافیایی که در آن هستیم مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده را با بسیج کردن امکانات برطرف کرده و شرایط زندگی را بهبود بخشیم.

در ادامه مصاحبه خبرگزاری تسنیم با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده خواهید کرد:

 

گزارشگر: میثم رئیسی

انتهای پیام/867/ی

R7555/P/S6,58/CT16 بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه گیلان: بهره‌گیری از «مدیریت جهادی» برای رفع مشکلات کشور ضروری است فرمانده سپاه کردستان: "ماموستا قربانی" سال‌ها در راه پیشبرد آرمان‌های اسلام و انقلاب‌ مجاهدت کرد فرمانده سپاه استان کردستان: «مبارزه با مفاسد اقتصادی» با جدیت در کردستان اجرایی شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است

حجت‌الاسلام "محمد موحدی آزاد" در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه ادامه داد: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم و ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضایی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تاکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

همچنین آیت‌الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: شناسایی و تشکیل بانک نخبگان برای استفاده در پست‌های مدیریتی کشور اقدام مهم و ضرورت اجتناب ناپذیر است و شناسایی نخبگان و جوانان متعهد یک الگوی کامل‌ مدیریتی بود که در ابتدای انقلاب توسط شهید بهشتی انجام می‌شد.

همچنین موحدی آزاد به صورت سرزده از مجتمع قضایی شهید صدوقی (ره) بازدید، در این برنامه با حضور در شعب با تعدای از قضات، کارکنان و مراجعان دیدار و گفت و گو کرد و سپس به بررسی تعدادی از پرونده‌های تشکیل‌ شده پرداخت.

وی همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد افزود: آزادی از شعارهای اصلی انقلاب ماست و بخش های مختلف دارد که قابل تفسیر و تعبیر است البته در اصل ۱۵۶ قانون اساسی از وظایف قوه قضائیه تامین آزادی‌های مشروع است.

دادستان کل کشور ادامه داد: اخیرا لایحه حقوق عامه تکمیل و به معاون حقوقی قوه قضاییه داده شده که باید پیگیری شود تا دادستان ها بدانند تکلیف قانونی چیست و حقوق عامه کاملا مشخص باشد؛ آزادی های مشروع از مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد