Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه جدید سازمان لیگ، فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران فوتبال منتظر نتیجه تست راستی آزمایی استقلال و فولاد بودند، سازمان لیگ از اجرای به موقع بازی های هفته بیست و چهارم خبر داد تا دوباره فضای فوتبال ایران به التهاب و تنش کشیده شود. در حالی که هنوز باشگاه ها موضع رسمی خود را نگرفته اند اما هواداران در شبکه های اجتماعی و همچنین کارشناسان با اشکال مختلف نظر خود را گفته اند و انتظار می‌رود که در ساعات آینده فوتبال ایران دوباره درگیر صحبت های مدیران و مربیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که پرسپولیسی ها خود را آماده سفر به تبریز می‌کنند، آبی ها وضعیت مبهمی دارند، تراکتوری ها موفق برگزاری لیگ هستند و راهی تهران خواهند شد، اینجا تلاش خواهیم کرد که حواشی پیش از آغاز هفته بیست و چهارم لیگ برتر را با جزئیاتی هرچه بیشتر پوشش دهیم:

 

 

 

 

 

15:14 - نمایندگان ایران از روز 24 شهریور باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان بروند. نکته جالب اولین تیم استقلال است که باید رودرروی الوحده امارات قرار بگیرد و بنابراین تمرینات آبی ها بعد از اتمام لیگ هم متوقف نخواهد شد.

 

 

 

 

15:00 - محمد تقوی پیشکسوت استقلال در صفحه توییتری خود نوشت: در شرایطی که استقلال  و فولاد دارای چند بازیکن کرونایی هستند ادامه مسابقات نه تنها قانونی نیست بلکه از نظر اخلاقی نیز به هیچ عنوان درست نیست، با آنکه شخصا با ادامه لیگ موافق بودم اما در حال حاضر اصرار به ادامه بازیها نوعی لجبازی کودکانه است.

 

 

 

 

 

14:45 - در روز غیبت چند بازیکن در ترکیب استقلال، خط حمله این تیم چهره ای جدید به خود خواهد گرفت؛ محمد بلبلی و شیخ دیاباته. اما با این حال مهم ترین اتفاق شاید غیبت کاپیتان وریا غفوری باشد.

 

 

 

 

14:30 - طبق اعلام سازمان لیگ فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال فردا ساعت 13:30 باید در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور حضور پیدا کند اما هنوز باشگاه استقلال واکنشی به این تصمیم نداشته است.

 

 

 

 

14:15 - با اعلام سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد فوتی های کرونا در ایران دوباره رکورد زده است. آنطور که او اعلام کرده روز گذشته 225 نفر جان خود را از دست داده اند.

 

 

14:00 - تنها نهادی که حالا می‌تواند باعث تغییر تقویم مسابقات شود، ستاد مقابله با کرونا در ورزش است. سازمان لیگ هم در بیانیه خود آورده است: «در صورتیکه در ساعات آینده دستورات جدیدی از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شود بر آن اساس تغییراتی در برنامه مسابقات لیگ برتر نوزدهم ایجاد می شود.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو دیدار هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:30 و 17:45 برگزار می شود.

پیکان ۲ - هوادار

داور: فرزاد منصوری

گل: محسن سفید چغایی(24)،یونس شاکری(۲۹) برای هوادار

------------

گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان(17:45)

داور: محمدرضا تارخ

گل: -------

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر قزوین‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان صفر
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند