Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تخت‌های خالی بسیاری در سراسر آذربایجان‌غربی از بابت کرونا وجود دارد و ظرفیت آی‌سی‌یوی استان تکمیل نشده و امید است با مساعدت مردم بتوان کرونا را بیش از پیش مدیریت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در یک ماه گذشته آمار مبتلایان آذربایجان‌غربی به ویروس کرونا افزایش داشته و به همان دلایلی که در گذشته گفته شد، شیوع بیماری در استان گسترش یافت و در 11 شهر وضعیت قرمز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دو هفته گذشته و در جلسه استانی مبارزه با کرونا محدویت‌های گروه سه و چهار به مدت دو هفته اعلام شد و با توجه به پایان محدودیت‌ها، هم اکنون یک هفته دیگر این محدودیت‌ها برای آذربایجان‌غربی تمدید شد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به آثار مثبتی که این محدودیت‌ها براساس آمار قابل مشاهده است، امیدوار است که با رعایت جدی محدودیت‌های اعمال شده توسط مسئولان و همکاری مطلوبی که مردم در این یک هفته داشتند شاهد این باشیم که کرونا کاهش یافته و مدیریت بهتری در بحث بیمارستان‌ها انجام شود.

روند صعودی بیماران کرونایی در استان بوشهر ادامه داردآمار فوتی‌های کرونا در ایران بازهم رکورد زد؛ 221 نفر در 24 ساعت گذشته

وی تصریح کرد: کادر درمانی در این چهار ماهه اخیر تلاش و زحمات بسیاری را متحمل شده و بنابراین همکاری بیش از پیش مردم را می طلبد که بتوان مدیریت مطلوبی برای کنترل بیماری داشته باشیم.

شهریاری با اظهار تاسف از اینکه بازگشایی‌ها در سراسر کشور سبب شیوع گسترده این ویروس شده است افزود: متاسفانه برخی شهرهای کشور وضعیت وخیمی داشته و به سرعت آمار کرونا در این شهرها افزایش یافته و همین خود سبب دشواری در کنترل و مدیریت این بیماری شده است.

وی با اظهار خرسندی از اینکه در آذربایجان‌غربی مشکلی از بابت کرونا وجود ندارد گفت: تخت‌های خالی بسیاری در استان وجود دارد و ظرفیت آی‌سی‌یوی استان تکمیل نشده و امید است با مساعدت مردم بتوان کرونا را بیش از پیش مدیریت کرد.

انتهای پیام/7548/ ع

R7548/P/S6,48/CT11 بیشتر بخوانید... روند صعودی بیماران کرونایی در استان بوشهر ادامه دارد ناراحتی شدید داوران از عدم گرفتن تست کرونا تشدید نظارت‌ها با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در اردستان؛ واحدهای عرضه‌کننده قلیان پلمب شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی ملی داخل در محدوده حریم و محدوده شهر‌ها بعدازظهر روز یکشنبه در سالن جلسات دادگستری استان با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این جلسه گفت:اراضی ملی در محدوده شهری در تصرف برخی افراد هستند که می‌بایست در کمیسیون رفع تداخلات وفق قوانین تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اولویت کار رفع مشکلات مردم در این کمیسیونهاست و می‌بایست اراضی به صورت دقیق در این کمیسیون‌ها بررسی و وفق قانون در خصوص آن‌ها اتخاذ تصمیم شود.

عتباتی تاکید کرد: صدور اسناد تک برگی برای اراضی موجب رضایتمندی مردم می‌شود و یقینا مردم زمانیکه املاک و اراضی آن‌ها سند دار شود و از مزایای آن بهره‌مند شوند راضی خواهند بود لذا باید اولویت کاری تعیین تکلیف پلاک‌های مورد اختلاف باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه در ۳سال اخیر بالغ بر ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است گفت: فعالیت موثر و مستمر کمیسیون رفع تداخلات در سال‌های اخیر بسیار خوب و نتیجه بخش بوده و باید همچنان تداوم پیدا کند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه ضمن تشکر از اعضای کمیسیون رفع تداخلات در حل مشکلات مردم با برخی دستگاه‌های اداری گفت: نتایج خوبی در ماه‌های اخیر در کمیسیون‌های رفع تداخلات استان رقم خورده است و از ۴۰۱ پلاک تعداد ۲۳۷ پلاک تعیین تکلیف شده و ۱۶۴پلاک هم وفق قوانین در حال اقدام است.

در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه