Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: چرا سازمان لیگ تعداد رسمی اعضای کرونایی دو تیم فولاد و استقلال را اعلام نمی کند؟

ساکت الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عدم مشخص شدن تعداد اعضای کرونایی تیم‌های استقلال و فولاد، اظهار داشت: سوالی که از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دارم این است که چرا تعداد اعضای کرونایی تیم‌های استقلال و فولاد اعلام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چرا این باشگاه‌ها به دنبال تعویق بازی‌هایشان هستند؟ همین امروز AFC برنامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کرده و از شهریور 4 نماینده ما در آسیا باید به میدان بروند. سازمان لیگ و یا هر جای دیگری که قصد دارد بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تعویق بیندازند، به این مسأله فکر کرده‌اند که لیگ قهرمانان آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پیش داریم؟ من از مراکز رسمی می‌خواهم که لطفا نام و تعداد کرونایی‌های بازیکنان کرونایی استقلال و فولاد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رسما اعلام کنند.

الهامی تأکید کرد: چرا سازمان لیگ پای کار نیست؟ اکنون باید صلابت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان دهد. همه تیم‌ها شرایط یکسانی دارند. تعداد مصدومان در همه تیم‌ها زیاد است و همه با همین شرایط در لیگ حضور داریم. پس بهتر است که با همه رفتار عادلانه شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال ورزشی استقلال و فولاد سازمان لیگ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!