Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، پیکر مطهر شهید مدافع سلامت دکتر فرهاد سرحدی متخصص جراحی عمومی فرزند شهید علی سرحدی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع و در جوار شهدای مدافع سلامت در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) به خاک سپرده شد.

برادر بزرگ این شهید مدافع سلامت اظهار کرد: شهید فرهاد سرحدی نمونه کامل یک پزشک متعهد و تلاشگر بود که برای مداوای بیمارانش از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم | خداحافظی دردناک؛ ضجه‌های یکی از اعضای خانواده‌ شهید مدافع سلامت ابتلای ۴۰ نفر از کادر درمان بیمارستان بوکان به کرونا دومین شهید مدافع سلامت هرمزگان جان به جان آفرین تسلیم کرد

منوچهر سرحدی بیان کرد: شهید مدافع سلامت فرهاد سرحدی متخصص جراحی بود، برادرم شهیدم پس از عمل جراحی یک بیمار کرونایی طی هفته گذشته به این ویروس منحوس مبتلا شد و پس از یک هفته بیماری به دیار باقی شتافت.

وی ادامه داد: شهید فرهاد سرحدی روز شنبه (۱۴ تیرماه) به دلیل بروز علائم بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه کرد و روز چهارشنبه (۱۸ تیرماه) به شهادت رسید.

سرحدی عنوان کرد: برادر شهیدش در بیمارستان‌های ایرانشهر تهران و اسلامشهر به درمان بیماران می‌پرداخت، شهید فرهاد سرحدی بیماران کرونایی را عمل می‌کرد.

وی در پایان از تمامی همه مردم درخواست کرد دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

شهید مدافع سلامت فرهاد سرحدی فرزند شهید ترور علی سرحدی از شهدای شهرستان سقز کردستان است.

کد خبر 529384 برچسب‌ها شهید كرونا در ايران تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهید كرونا در ايران تهران استان تهران شهید مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهید والامقام سید مهدی جلادتی امشب در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای سرافراز مدافع حرم گرامی داشته شد و حاضران از تنبیه رژیم جعلی صهیونسیتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی آشکار روز ۱۳ فروردین ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از همراهان به نام‌های حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و علی صالحی روزبهانی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • ورزش می تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید