Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@20:21:37 GMT

مشکلات زیدان بیشتر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۶۱۴۶

سرمربی رئال مادرید نمی تواند از چهار مدافع اصلی تیمش در دیدار برابر آلاوس بهره ببرد. ناطقان: به نقل از آس، زین الدین زیدان برای انتخاب ترکیب یازده نفره تیمش مقابل آلاوس با مشکل روبرو شده است. ضمن نبود مدافع‌هایی همچون سرخیو راموس، دنی کارواخال و ناچو، سرمربی رئال مادرید از مارسلو هم نمی‌تواند برای دیدار بامداد شنبه بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع برزیلی در تمرینات امروز تیمش حضور نداشت. همچنین وینیسیوس جونیور در کنار دیگر هم تیمی‌هایش نبود. در این میان ادن هازارد در تمرینات دیده می شد که چهارشنبه با وجود شروع با هم تیمی ها در نهایت به صورت  انفرادی کار کرد.

نبود مارسلو کار زیدان را برای انتخاب خط دفاعی سخت خواهد کرد. راموس و کارواخال به دلیل پنج کارته شدن دیدار برابر آلاوس را از دست دادند و ناچو هم هنوز به صورت انفرادی تمرین می کند و کاملا بهبود نیافته است. منبع: ایسنا برچسب ها: مشکلات ، زیدان ، آلاوس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مشکلات زیدان آلاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های حالا ثابت شده در ترکیب الهامی جوانی گمنام اما آینده‌دار است. سام دلیری در دیدار مقابل سپاهان اصفهان هم در مقابل بهترین مهاجمان لیگ ایران به خوبی از پس وظایف دفاعی خود برآمد و با وجود سن کم بازی پخته و کاملی را از خود نشان داد تا الهامی بار دیگر او را در ترکیب ثابت نساجی مازندران قرار دهد.

در دیدار حساس نساجی در وطنی و برابر تراکتور شماره ۵۰ نساجی بار دیگر در قلب خط دفاعی این تیم قرار گرفت. سام دلیری مروز هم در مقابل هافبک‌ها و مهاجمان با تجربه و نام آشنای تراکتور عملکرد فوق العاده‌ای داشت. او در اغلب نبردهای هوایی موفق بود و به ویژه در نیمه اول و ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم موفق به عملکرد دفاعی قابل قبول شد.

امیر سام ۲۰ ساله با دو تکل مطمئن یکی در نیمه اول و دیگری در وقت‌های اضافه نیمه دوم در محوطه، به خوبی مانع گلزنی تراکتور شد تا بازی خوب خود را کامل کند. به نظر حالا با دلیری گای خود را در زمین و ترکیب نساجی پیدا کرده و احتمالا در دیدار هفته ۲۵ این تیم در اصفهان و مقابل ذوب‌آهن هم بخشی از ترکیب این تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)