Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از قرار گرفتن سومین وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در قرنطینه در ارتباط با شیوع ویروس کرونا خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که «راوی پرتز» وزیر امور قدس و میراث در کابینه نتانیاهو از ورود خود به قرنطینه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار گرفتن وی در قرنطینه پس از آن صورت گرفت که از مبتلا شدن یکی از مشاورانش به ویروس کرونا اطمینان حاصل کرده است.

به این ترتیب، پرتز سومین وزیر کابینه رژیم صهیونیستی است که پس از بنی گانتس وزیر جنگ و عمیر اوحانا وزیر امنیت داخلی به قرنطینه می رود.

رژیم اسرائیل|«گانتس» در قرنطینه قرار گرفت

اخیرا مشاور نتانیاهو به ناتوانی رژیم اشغالگر قدس در مهار بحران شیوع کرونا اذعان کرده بود.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ویروس کرونا بنیامین نتانیاهو بیشتر بخوانید... رژیم اسرائیل|آیا ویروس کرونا پایان نتانیاهو را رقم خواهد زد؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل ویروس کرونا بنیامین نتانیاهو اسرائیل ویروس کرونا بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو آمریکا و اسرائیل برای پاسخ به ایران چیست؟

زی‌سان: ساعاتی پس از حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، مقامات ایرانی به رژیم صهیونیستی هشدار دادند  در صورت تلافی کردن این حمله، شاهد پاسخ شدیدتری از سوی ایران خواهد بود.

به گزارش زی‌سان، سرلشکر محمد باقری رئیس کل ستاد مشترک نیروهای مسلح ایران صبح امروز ضمن تشریخ عملیات سپاه گفت: «چنانچه اسرائیل اقدامی را علیه جمهوری اسلامی چه در خاک ما چه در مراکز متعلق به ما در کشور سوریه و یا جای دیگری انجام دهد عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر از این انجام خواهد شد.»

سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله بامداد امروز سپاه گفت: «توصیه می‌کنم رژیم صهیونیستی از رفتارهای گذشته خود دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد، اگر این رژیم هر واکنشی نشان دهد، مطمئناً پاسخ ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی او به‌دست آورده‌ایم، بسیار سخت‌تر خواهد بود.»

او افزود: «ما تصمیم گرفتیم یک معادله جدید بسازیم و از این به بعد اگر رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای از جهان به منافع ما، دارایی‌های ما، شخصیت‌های ما و شهروندان ما حمله کند، از مبدا جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد و عملیات «وعده صادق» نمونه برجسته و کاملاً واضحی از این معادله جدید است.»

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نیز در پیامی تاکید کرد که چنانچه رژیم صهیونیستی یا حامیان آن رفتاری خیره‌سرانه نشان دهند پاسخی قاطع و به مراتب سهمگین‌تر دریافت خواهند کرد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس نیز در نطق پیش از دستور امروز مجلس شورای اسلامی گفت: «در صورتی که رژیم صهیونیستی با متحدانش غلط دیگری انجام دهد، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.»

اسرائیل چه واکنشی نشان می‌دهد؟ 

اما مسئله مهم این است که اسرائیل در برابر حمله گسترده ایران چه اقدامی خواهد کرد؟ مقامات اسرائیل پیش از  حمله ایران تاکید کردند که پاسخ محکمی بر به هر اقدام ایران می‌دهند، اما پس از حمله با احتیاط بیشتری اظهار نظر می‌کنند. به نظر می‌رسد هراس از پاسخ تندتر ایران باعث شده است که مقامات رژیم صهیونیستی احتیاط بیشتری به خرج دهند.

بامداد امروز بنیامین نتانیاهو گفت اسرائیل پس از مقابله با پهپادها و موشک‌های ایران به پیروزی خواهد رسید.

نخست‌وزیر اسرائیل در یک پست کوتاه در شبکه اجتماع ایکس نوشت: «ما به مقابله برخاستیم و با هم پیروز خواهیم شد»

یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل هم در پیامی ویدیویی مدعی شد که اسرائیل توانست پهپادها و موشک‌های ایران را مهار کند اما این رویارویی «هنوز پایان نیافته است.ما همراه با آمریکا و شرکای دیگرمان، موفق شدیم دفاع کنیم. خسارت بسیار کمی وارد شد. این نتیجه عملیات چشمگیر ارتش اسرائیل است.»

او گفت «کارزار هنوز به پایان نرسیده است. ما باید هوشیار باشیم و برای هر سناریویی آماده.»

ییسرائل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز روز یک‌شنبه به رادیو ارتش اسرائیل گفت تهدید به حمله اسرائیل در ایران هنوز معتبر است. او از بیان جزئیات خودداری کرد و گفت: «دشمن در حال شنود است».

اوفیر جندلمن، سخنگوی نخست وزیر اسرائیل در هشداری به ایران به رسانه‌های عربی گفت که پاسخ به حمله ایران «محکم و صریح» خواهد بود.

از شب گذشته مقامات اسرائیلی و آمریکایی مداوم با یکی دیگر گفت و گو می‌کنند. بایدن و نتانیاهو گفت و گوی تلفنی طولانی با یکدیگر داشته اند. اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید نقل کرده که جو بایدن در مکالمه تلفنی خود با بنیامین نتانیاهو بعد از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل گفت که آمریکا در حمله احتمالی متقابل اسرائیل به ایران شرکت نخواهد کرد.

در همین راستا وزیر دفاع ایالات متحده گفت که این کشور به دنبال درگیری با ایران نیست، اما در حفاظت از نیروهای خود و حمایت از اسرائیل تردید نخواهد کرد.

لوید آستین، صبح روز یکشنبه در بیانیه‌ای گفت که از ایران می‌خواهد تا از وضعیت تنش‌زدایی کرده و هرگونه حمله احتمالی بیشتر را متوقف کند.

به نظر می‌رسد آمریکا تلاش می‌کند مانع از پاسخ نظامی اسرائیل به ایران شود. از طرف دیگر آمریکا از اسرائیل خواسته است که پیش از اقدام علیه ایران آنها را در جریان عملیات قرار دهد. 

آمریکا اعلام کرده است که با متحدان و شرکایش در گروه هفت در رابطه با حمله ایران مذاکره خواهد کرد. بایدن در بیانیه‌ آورده است که رهبران کشورهای عضو گروه ۷ برای هماهنگی یک «پاسخ دیپلماتیک واحد» به حمله «بی‌پروای» ایران تشکیل جلسه خواهند داد.

به نظر می‌رسد ایالات متحده و تیم بایدن به دنبال افزایش فشارهای سیاسی و دیپلماتیک به ایران است و با اقدام نظامی موافق نیست. 

وزیر خارجه ایالات متحده روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن «در ساعات و روزهای آینده با متحدان و شرکای خود در منطقه و سراسر جهان رایزنی خواهد کرد».

بلینکن گفت: «ایالات متحده حمله ایران به اسرائیل را با شدیدترین عبارات محکوم می‌کند. در حالی که ما به دنبال تشدید تنش نیستیم، به حمایت و دفاع اسرائیل ادامه خواهیم داد و همانطور که رئیس جمهور تصریح کرد، از پرسنل آمریکایی دفاع خواهیم کرد.»

دررژیم اسرائیل برای پاسخگویی به ایران اتفاق نظر وجود ندارد.  

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل که دارای دیدگاههای راست افراطی است، در پیامی در شبکه «ایکس» مدعی شد که پیش از این هم هشدار داده بود که «کوتاه آمدن از خطوط قرمز اسرائیل» و «به دنبال حماس رفتن برای رسیدن به توافق» تنها شانس بازگرداندن گروگان‌های اسرائیلی در غزه را کاهش می‌دهد.

او نوشت: «زمان آن فرا رسیده که درس بگیریم، مسیر را تغییر دهیم، به سمت رفح حرکت کنیم و کنترل کامل اسرائیل را بر سراسر نوار غزه بازگردانیم.»

اما یوسی کوهن، رئیس سابق موساد تأکید کرد: «من توصیه نمی‌کنم که به حمله ایران پاسخ بدهیم. نباید پیمانی را که در کنار ما در مقابل حمله ایران ایستاد، از دست بدهیم.»

در مقابله با حملات موشکی و پهپادی ایران، فرانسه، آمریکا، بریتانیا و اردن با اسرائیل همکاری کردند. 

همچنین وزیر خارجه رژیم اسرائیل گفته است که وزارت او اکنون دو مأموریت دارد: برای «تروریستی» نامیدن سپاه پاسداران که عامل حملات بود، تلاش کند و همچنین بکوشد تا تحریم‌های قوی‌تری علیه ایران، برنامه هسته‌ای و طرح‌های موشکی سپاه برقرار شود.

وزیر خارجه اسرائیل گفت: «تا تنور حمایت از اسرائیل داغ است باید نان را چسباند.»

به هر حال باید منتظر ماند و دید رژیم صهیونیستی اقدامی در پاسخ به ایران انجام می‌دهد. براساس گزارش گاردین وزیران بنیامین نتانیاهو، ‌نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته، ‌تصمیم در مورد واکنش این رژیم به حمله موشکی ایران را به کابینه کوچک جنگی آن سپرده است. این کابینه متشکل از نتانیاهو، یوآو گالانت وزیر جنگ و بنی گانتز (یکی از مخالفان نتانیاهو که پس از حمله طوفان الاقصی حماس در هفت اکتبر به عنوان وزیر بدون پست به دولت پیوست) است.

 

tags # اسرائیل ، ایران سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • اظهارات خبرنگار برجسته اسرائیلی از وحشت در کابینه نتانیاهو
  • اسموتریچ و بن گویر چگونه به عمر سیاسی نتانیاهو پایان خواهند داد؟
  • لاپید: بازدارندگی نداریم/ گاتلیب: سیلی محکمی از ایران خوردیم
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در پاسخ به ایران بلاتکلیف ماند
  • نتانیاهو به وزیران کابینه خود دستور داده سکوت کنند
  • سناریو آمریکا و اسرائیل برای پاسخ به ایران چیست؟
  • گاردین نسبت به تصمیمات آتی کابینه جنگ اسرائیل هشدار داد
  • درخواست بایدن از نتانیاهو برای عدم پاسخ به ایران
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟