Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون استان در جرایم کیفری رتبه آخر را در کشور دارد و تمامی توریست‌هایی که به این استان سفر می‌کنند با استقبال گرم مردم رو به رو می‌شوند. می‌توان گفت امن‌ترین استان برای گردشگران، سیستان و بلوچستان است.

علی زینی وند -۱۹ تیرماه ۹۹_ در نشست هم اندیشی با اعضا شورای شهر بنت، ضمن تقدیر از خدمات شهرداری اصفهان در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: زندگی و آداب و سنت مردم استان سیستان و بلوچستان کاملاً شبیه غرب کشور بوده و این هم پیوندی اقوام ایران سابقه‌ای تاریخی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیستان و بلوچستان با همه ظرفیت‌هایی که دارد، بخشی از ساکنانش به دلیل محرومیت از زیرساخت‌های رفاهی، در مشقت زندگی می‌کنند و خطر حوادث طبیعی مشکلات زندگی آنها را مضاعف می‌کند. این عقب افتادگی تاریخی استان سیستان و بلوچستان به دلیل بی توجهی‌های رژیم شاهنشاهی رخ داد؛ بعد از انقلاب نیز بسیاری از استان‌ها معین استان‌های غرب کشور شدند، اما سیستان و بلوچستان مغفول ماند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: بخش دیگری از عقب ماندگی تاریخی این استان به دلیل همسایگی با دو کشور افغانستان و پاکستان است. این دو کشور به لحاظ تاریخی سرشار از مشکلات هستند که بسیاری از آنها وارد استان سیستان و بلوچستان می‌شود.

زینی‌وند تصریح کرد: به دلیل عدم وجود امنیت و ترانزیت مواد مخدر در این دو کشور، بیش از ۴۵۰ هزار نفر از اتباع افغان به این استان، مهاجرت کرده‌اند که باعث ایجاد برخی مشکلات شده است.

وی افزود: باید توجه کرد که سیستان و بلوچستان دیوار امنیت کشور بوده و اگر مرزهای استان در خطر باشد، ترانزیت مواد مخدر قلب اروپا را نشانه می‌رود. وظیفه تمام ایرانیان بوده که در جهت رفع مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان که دیوار امنیتی و تاریخی کشور است، تلاش کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هم اکنون استان در جرایم کیفری رتبه آخر را در کشور دارد و تمامی توریست‌هایی که به این استان سفر می‌کنند با استقبال گرم مردم رو به رو می‌شوند. می‌توان گفت امن‌ترین استان برای گردشگران، سیستان و بلوچستان است.

زینی‌وند ادامه داد: هم اکنون اکثر معضلات کشور و کشورهای همسایه در این استان بود که در همین راستا از تمامی استان‌های برخوردار کشور درخواست داریم به عنوان معین سیستان و بلوچستان، وضعیت این استان را بهبود ببخشند.

کد خبر 432877

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان شهرداری اصفهان شهردار اصفهان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، وحيدي در اين بازديد، به بررسي خسارات وارده شده پرداخت، و بر رسيدگي به وضعيت و مشکلات مردم از سوي دستگاههاي اجرايي، تاکيد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • بازدیدرایگان ازبنا‌هاومحوطه‌های تاریخی سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • رکورد تاریخی بارش باران در سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • بازدید رایگان ابنیه تاریخی سیستان از دریچه منشور ونیز
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • بناهای تاریخی البرز ۳۰ فروردین ماه روی گردشگران باز است
  • ایران از ایکوموس خارج نشده است