Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان با بیان اینکه مردم باید همچنان از حضور در اجتماعات، مراسم عروسی و عزا خودداری کنند گفت: عادی‌انگاری کرونا ویروس چالش اساسی در مهار این ویروس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نوید دانایی در دوازدهمین جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان‌های آرادان، دامغان و سمنان به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت نارنجی، سرخه در وضعیت زرد و گرمسار و مهدی‌شهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان‌هایی که شرایط به لحاظ شیوع کرونا وضعیت قرمز دارند محدودیت‌های کرونایی برای مقابله با این ویروس اعمال می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان تأکید کرد: نظارت بر صنوف مختلف، بازار، ادارات و‌ محیط‌های کسب و کار و کارگری با دقت و به‌صورت مستمر با هدف رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید در دستور کار قرار داشته باشد.

ابتلای مدیرکل کتابخانه‌های خراسان رضوی به کرونا/ حال عمومی وی مساعد استعرف:تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در انتخابات پیش‌رو هستیمروند صعودی بیماران کرونایی در استان بوشهر ادامه دارد

دانایی بر لزوم استفاده مردم در مکان‌های پرتردد و شلوغ از ماسک تأکید کرد و افزود: استفاده از ماسک در کاهش شیوع کرونا بسیار اثرگذار است.

وی بیان کرد: بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان آمادگی لازم را برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود: جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا مشروط به رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم است.

دانایی افزود: متأسفانه در روزهای گذشته روند مراجعه بیماران سرپایی مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزایش یافته است.

انتهای پیام/363/ح

R41366/P/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... آمار فوتی‌های کرونا در ایران بازهم رکورد زد؛ ۲۲۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته کمترین میزان آلودگی روزانه به کرونا در مسکو طی ۳ ماه اخیر روند صعودی بیماران کرونایی در استان بوشهر ادامه دارد

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید