Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@15:24:33 GMT

کرونا بازار آمل را به تعطیلی کشاند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۶۳۲۱

کرونا بازار آمل را به تعطیلی کشاند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز شهرستان آمل جلسه ستاد کرونا امروز پنجشنبه ۱۹ تیرماه با حضور استاندار مازندران در این شهرستان برگزار شد،گفت: با پیشنهاد اتاق اصناف آمل و روسای اتحادیه‌های حاضر در این اجلاس مقرر گردید بازار آمل در روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۱ و ۲۲ تیرماه به دلیل شرایط خاص و قرمز این شهرستان بصورت داوطلبانه تعطیل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: البته در  این دو روز واحد‌های صنفی عرضه کننده مایحتاج عمومی از قبیل خبازی ها، قصابی ها، خواروبار و لبنیات، مراکز توزیع گوشت مرغ و میوه فروشی ها در این شهرستان فعال می‌باشند. بیشتر بخوانید: بازاریان مازندران همراه در مقابله با کرونا قوانلو با بیان اینکه کلیه تالار‌های پذیرایی، قهوه خانه ها، چایخانه‌ها و کافه‌ها نیز پس از این دو روز تا اطلاع بعدی مجاز به فعالیت نیستند، گفت: برگزاری تمامی مجالس در این شهرستان که مرتبط با حوزه فعالیتی اصناف می‌باشد ممنوع اعلام می‌گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و دستکش از سوی متصدیان صنفی افزود: بازرسان این سازمان به صورت دائم در شهرستان‌ها در حال فعالیت بوده و با هرگونه عدم رعایت مسائل بهداشتی و عدم رعایت قوانین نظام صنفی برخورد قانونی خواهند داشت.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مازندران ویروس کرونا اصناف آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز

محسنی الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورت حساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 

محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه
  • رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی است
  • تشکیل ۲۸۴۲ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز
  • اجرای طرح نور در مراغه