Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@09:59:40 GMT

سومین وزیر کابینه نتانیاهو هم به قرنطینه رفت

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۶۳۷۸

سومین وزیر کابینه نتانیاهو هم به قرنطینه رفت

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که «راوی پرتز» وزیر امور قدس و میراث در کابینه نتانیاهو از ورود خود به قرنطینه خبر داد.

قرار گرفتن وی در قرنطینه پس از آن صورت گرفت که از مبتلا شدن یکی از مشاورانش به ویروس کرونا اطمینان حاصل کرده است.

به این ترتیب، پرتز سومین وزیر کابینه رژیم صهیونیستی است که پس از بنی گانتس وزیر جنگ و عمیر اوحانا وزیر امنیت داخلی به قرنطینه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا مشاور نتانیاهو به ناتوانی رژیم اشغالگر قدس در مهار بحران شیوع کرونا اذعان کرده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر کابینه نتانیاهو کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو به گالانت: اطلاعات حساس را فاش کردی!

اتهام زنی و سوءظن در کابینه رژیم اسرائیل پایان ندارد به طوریکه یکشنبه شب نخست وزیر این رژیم وزیر جنگ را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل «یوآو گالانت» وزیر جنگ را به افشای اطلاعات از جلسات حساس در جلسه اخیر کابینه امنیتی متهم کرد.

در این نشست شماری از وزرا و سران دستگاه‌های نظامی اسرائیل نیز حضور داشتند. پیشتر یوآو گالانت به نتانیاهو گفته بود که در حال آسیب زدن به امنیت اسرائیل است. 

در روز‌های گذشته گزارش‌های متعددی از اختلاف در میان اعضای کابینه جنگی نتانیاهو در رسانه‌های اسرائیل منتشر شده است. «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل نیز به انتقاد شدید از گالانت پرداخت.

بن گویر از نتانیاهو خواسته تا گالانت را برکنار کند. او گفت: «تصمیم وزیر جنگ برای تخلیه و تخریب ساختمان‌های مزرعه گال یوسف، نشان‌دهنده حماقت وحشتناک، سردرگمی اخلاقی، حماقت امنیتی و نقض قوانین است.»

بن گویر همچنین افزود: «به جای ایجاد و همراهی با گسترش مزارع بیشتر و گسترش شهرک‌های یهودی، تسلیم دشمن می‌شویم، زمان آن فرا رسیده است که نخست وزیر به فکر جایگزینی گالانت باشد.»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • نتانیاهو به گالانت: اطلاعات حساس را فاش کردی!
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • لاپید: سیاست‌های کابینه نتانیاهو بیش از همه، به ارتش آسیب می‌زند