Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@02:35:51 GMT

گروه A: استقلال با برد الوحده جان می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۶۳۸۸

گروه A: استقلال با برد الوحده جان می‌گیرد

شاگردان مجیدی در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چهار بازی دیگر در مرحله گروهی خواهند داشت تا رویای صعود را دنبال کنند.

به گزارش ورزش سه، صبح امروز از سوی ای‌اف‌سی برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی اعلام شد، پس از مرحله گروهی تیم‌ها به صورت تک حذفی مراحل بعدی تا فینال را در یک کشور برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 بر این اساس و در اولین گروه لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب تیم استقلال ایران با تیم‌های الشرطه عراق، الاهلی عربستان و الوحده امارات همگروه است.

 

آبی‌پوشان ۲ دیدار در مرحله گروهی انجام داده‌اند و یک تساوی و یک شکست حاصل کار آن‌ها بوده، آن‌ها در عراق برابر الشرطه به تساوی یک بر یک رسیدند و در مقابل الاهلی عربستان نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند تا با یک امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار داشته باشند.


در این گروه اما الوحده امارات و الاهلی عربستان نیز وضعیت مشابهی دارند و با یک برد و یک تساوی چهار امتیازی هستند. شاگردان مجیدی ابتدا در دو بازی متوالی ابتدا به مصاف الوحده امارات می‌روند و سپس با الشرطه رقابت می‌کند و در صورت گرفتن امتیازات لازم در این سه بازی با خیال آسوده در دیدار انتهایی مقابل الاهلی عربستان قرار خواهد گرفت.

 

گروه A:

الوحده امارات - استقلال / الشرطه عراق - الاهلی عربستان (دوشنبه 24 شهریور)

استقلال - الوحده امارات / الاهلی عربستان - الشرطه عراق(پنجشنبه 27 شهریور)

استقلال - الشرطه عراق / الوحده امارات - الاهلی عربستان(یکشنبه 30 شهریور)

استقلال - الاهلی عربستان / الشرطه عراق - الوحده امارات  (چهارشنبه 2 مهر) 

 

طبق اعلام کمیته مسابقات  ای‌اف‌سی، استقلال ایران در صورت صعود به مرحله بعد مسابقات باتوجه به اول شدن یا دوم شدن در گروه، ۵ یا ۶ مهرماه به مصاف حریف خود (از گروه B که شهرخودرو در آن حاضر است)خواهد رفت. برنده این دیدار  ۹ مهرماه دیدار یک چهارم نهایی را برگزار خواهد کرد و دیدار نیمه نهایی روز ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان غرب آسیا مشخص بشود. گفتنی است دیدار فینال مسابقات نیز در روز ۱۵ آذرماه برگزار می‌شود تا تیم‌های راه‌یافته به فینال یک ماه فرصت برای این دیدار را داشته باشند.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران الاهلی عربستان الوحده امارات مرحله گروهی الشرطه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیستم رقابت های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء که در دیدارهای قبل دو پیروزی ارزشمند را برابر العین و الوحده کسب کرده بود، به مصاف قهرمان فصل گذشته می رود.

ببرها که در بازی های اخیر فرم خوبی را آغاز کرده و نتایج خوبی کسب کرده اند و حتی در جدول رده بندی نیز چند پله بالاتر آمده اند، امشب برای رسیدن به جایگاه هشتم جدول رده بندی تلاش می کنند تا بتوانند از رتبه های پایین فاصله بگیرند.

در این مسابقه و به مانند تمامی دیدارهای قبلی کلباء، مهدی قایدی از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. ستاره ایرانی که این فصل تأثیرگذارترین بازیکن ببرها بوده، امید زیادی دارد تا مقابل تیم اصلی خود در امارات بدرخشد.

قایدی که با جدایی از استقلال راهی شباب الاهلی شد، فصل قبل به صورت قرضی به جمع آبی های تهران بازگشت و در این فصل نیز با یک قرارداد قرضی دیگر راهی اتحاد کلباء شده که طبیعتا در تابستان باید به شباب الاهلی بازگردد و مدیران این باشگاه درخصوص آینده او تصمیم گیری کنند.

ستاره ایرانی کلباء که در این فصل 9 گل به ثمر رسانده، چهار پاس گل داده و سه پنالتی نیز برای تیمش گرفته تا درخشش فوق العاده اش سبب شود شایعاتی درخصوص انتقال احتمالی او به تیم های اروپایی منتشر شود.

دیگر خبرها

  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان
  • درخشش نورالهی مانع شکست الوحده نشد