Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لوکا یوویچ در تابستان 2019 از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید آمد اما این مهاجم صربستانی تا به اینجا اصلا نتوانسته عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد.
به گزارش آریا، رئال مادرید پیشنهادهایی که برای لوکا یوویچ ارائه می شود را بررسی می کند. یوویچ 22 ساله در این فصل تنها 2 بار برای کهکشانی ها گلزنی کرده است و نتوانسته مهاجم مطمئنی برای رئال مادرید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به غیر از عملکرد فنی یوویچ، حواشی اخیر او و رعایت نکردن نکات بهداشتی در جریان شیوع ویروس کرونا نیز باعث شده تا رئال مادرید از این بابت نیز نگران مهاجم صربستانی اش باشد.
یوویچ در جریان شیوع گسترده ویروس کرونا به صربستان بازگشت و آنجا پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرد، سپس در بازگشت او به اسپانیا، یوویچ این بار قوانین بهداشتی لالیگا را نادیده گرفت که تمام این موضوعات، باعث عصبانیت رئال مادرید از او شده است و حالا مقامات این تیم حاضر شده اند تا به پیشنهادهایی که برای یوویچ ارائه می شوند، گوش فرا دهند.
ستاره صرب در ابتدای فصل توانست سه بار در ترکیب ثابت قرار بگیرد. در سوپرکاپ اسپانیا و در غیاب کریم بنزما نیز هر دو بازی را در ترکیب ثابت قرار داشت ولی چیز خاصی از خود نشان نداد.
طبق گزارشات، او به دلیل اخلاق و روحیات سرد خود در رئال نتوانسته با هم تیمی هایش ارتباط خوبی برقرار کند و به نوعی تنهاست. یوویچ 25 بازی برای رئال انجام داده و در 8 تای شان بازیکن ثابت بود. در 770 دقیقه بازی نیز تنها موفق به زدن دو گل شده است اما نارضایتی سران رئال تنها به خاطر عملکرد ضعیف ورزشی او نیست.
یوویچ در دوران قرنطینه اسپانیا را به مقصد صربستان ترک کرد و در حالی که شهر بلگراد در قرنطینه بود، تصمیم گرفت تولد نامزد خود را در یکی از رستوران های شهر جشن بگیرد. تصاویر او بازتاب گسترده ای پیدا کرد و واکنش مقامات دولتی صربستان را نیز به همراه داشت. هرچند برای یوویچ جریمه مالی در نظر گرفته شد اما حرکت او انتقادات را بیش از گذشته افزایش داد. سپس خبر مصدومیت یوویچ در قرنطینه منتشر شد و به این ترتیب نتوانست در شروع مجدد لالیگا رئال را همراهی کند. او در بازیقبلی برابر بیلبائو در فهرست رئال حضور داشت ولی روانه میدان نشد.
آخرین حاشیه او به روز گذشته بر می گردد.یوویچ هم اکنون در قرنطینه خانگیی است، زیرا تست کرونای دوستش مثبت اعلام شده و او نیز با این شخص در تماس بوده است. البته لوکا یوویچ دیروز تست داده و نتیجه نیز منفی بوده است، اما برای افزایش ضریب امنیت او فعلا در قرنطینه قرار دارد و ب هین ترتیب قرار نیست در تمرینات رئال مادرید حضور یابد تا بازی با آلاوس را هم از دست بدهد.
اگر یوویچ پس از ملاقات با دوستش با بازیکنان رئال برخورد داشت، کل تیم رئال باید به قرنطینه می رفت که یک فاجعه برای باشگاه مادریدی محسوب می شد به خصوص که چیزی تا فتح لالیگا فاصله ندارد. همه این عوامل باعث شده تا سران رئال که ابتدا قصد داشتند او را به صورت قرضی راهی تیمی دیگر کنند، حالا برنامه فروش قطعی او را بررسی کنند. در واقع اگر پیشنهادی خوب برای یوویچ برسد، او پس از یک فصل اسف بار برای همیشه رئال را ترک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید لوکا یوویچ رئال مادرید لوکا یوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم

نگاهی داریم به وضعیت کنونی بازیکنان تیم رویایی رئال مادرید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد