Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله رحیمی، پنجشنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های توسعه مجتمع صنعتی ذوب‌آهن پاسارگاد شهرستان کوار در جمع خبرنگاران افزود: یکی از طرح‌های بزرگی که در همین زمینه در استان فارس اجرا شده و امروز (نوزدهم تیرماه ۹۹) بخش تولید آهن اسفنجی و گندله‌سازی آن از طر یق ویدیو کنفرانس با دستور رییس جمهوری افتتاح شد، مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد کوار است که زمینه ساز تحولات قابل توجهی در استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، ضمن تاکید بر لزوم تکمیل چرخه صنعت فولاد بیان داشت: فاز تولید آهن اسفنجی این مجتمع با ظرفیت سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن و بخش‌های گندله‌سازی با ظرفیت سالانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن و کنستانتره با ظرفیت سالانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن با مجموع سرمایه‌گذاری افزون بر پنج هزار میلیارد تومان، امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رحیمی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح، زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای حدود ۲۰ هزار نفر فراهم خواهد شد.
شهرستان کوار در فاصله ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها افتتاح طرح شیراز استانداری فارس حسن روحانی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح شیراز استانداری فارس حسن روحانی فارس افتتاح طرح شیراز استانداری فارس حسن روحانی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  

استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و  فولاد تاکید کرد و گفت: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند‌.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان تقویت زیرساخت‌های مربوط به حوزه انرژی در شهرک‌های صنعتی را یکی از اولویت‌های کاری سال جاری دانست و اظهارداشت: با هدف حذف سوخت مایع صنایع تلاش خواهیم کرد شهرک‌های صنعتی را به شبکه گاز شهری متصل کنیم تا فساد موجود در این حوزه از بین برود ضمن اینکه زیرساخت‌های برق و آب شهرک‌ها نیز توسعه خواهد یافت. 
 
وی با اشاره به بیمارستان‌های در دست احداث استان، عنوان‌کرد:با تکمیل و بهره‌برداری از سه بیمارستانی که کارهای آن در حال انجام است سرانه تخت‌های بیمارستانی استان از سرانه کشوری نیز بالاتر خواهد رفت و به ۱.۹ خواهد رسید.

دوستی تکمیل دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان را از دیگر اولویت‌های استان برشمرد و تصریح کرد: با کمک خیرین عملیات احداث دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان آغاز شده است اما ضرورت دارد در شرق استان نیز این پروژه آغاز شود ضمن اینکه در صورت وجود ساختمان دولتی مازاد نیز آمادگی داریم بازسازی و مناسب‌سازی آن را برای بهره‌برداری به عنوان دانشکده آغاز کنیم.

وی همچنین بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و  فولاد تاکید کرده گفت: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند‌.

استاندار هرمزگان با تاکید بر تشکیل کارگروه تحقق شعار سال و تعیین اعضاء مشورتی، خاطرنشان‌کرد: تمامی مدیران باید  برای حضور مردم در عرصه اقتصاد راه پیدا کنند از این رو ضرورت دارد در هر دستگاهی یک نفر این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است