Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر مرتضایی روز پنجشنبه در نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاشان بر لزوم عمل به قانون در چارچوب شرح وظایف هر دستگاه در قبال ایثارگران و خانواده شهدا تاکید کرد و افزود: برای برطرف کردن مشکلات جامعه ایثارگری، باید مشکلات جمع‌آوری و نیازها بر اساس اولویت در یک بازه زمانی مشخص برطرف شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: خواسته‌های قانونی و به حق مردم شهرستان به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران کاشان به هیچ عنوان نباید انباشته شود، بلکه با برنامه‌ریزی و حسن نیت باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه کاشان، روحیه ایثار و شهادت را روحیه‌ای همیشه زنده و لازمه خدمت در تمامی عرصه‌ها دانست و یادآور شد: روحیه ایثار و شهادت از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تا بروز بلایای طبیعی و اکنون در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در میان قشرهای گوناگون جامعه تسری داشته و دارد.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ از خودگذشتگی در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه، تورم و فشارهای معیشتی اهمیت مضاعفی پیدا کرده است و در این میان کیفیت نقش‌آفرینی تولیدکنندگان و صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی هم بسیار حایز اهمیت است.

مردم کاشان یک هزار و ۷۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند و بیش از ۵۰ نفر نیز در چند سال گذشته در راه دفاع از حرم ائمه معصومین (ع) و جبهه مقاومت به جرگه شهدا پیوستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها اصفهان کاشان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان کاشان اصفهان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود