Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت فرانسه تایید کرد که در حال آماده شدن برای مواجهه با موج دوم شیوع کرونا در این کشور است، اما به دنبال اعمال قرنطینه کامل و محدودیت‌های شدید نخواهد بود.

ژان کستکس نخست‌وزیر جدید فرانسه در مصاحبه با شبکه "بی اف ام" خاطر نشان کرد: هدف من آماده‌سازی فرانسه برای موج دوم شیوع کرونا همزمان با تداوم زندگی عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قصد نداریم قرنطینه کامل یا محدودیت‌های شدید همچون ماه مارس اعمال کنیم. چون از این مسئله درس گرفته‌ایم که اعمال مجدد قرنطینه کامل پیامدهای اقتصادی و انسانی فاجعه‌باری به همراه دارد.

این مقام فرانسه همچنین عنوان کرد، هرگونه تعطیلی مشاغل و یا اجبار افراد به منزل ماندن منحصر به یکسری مناطق خاص خواهد بود.

نخست‌وزیر فرانسه هشدار داد: ویروس کرونا همچنان وجود دارد.

کاخ الیزه به تازگی به دنبال قبول استعفای ادوار فیلیپ از سوی امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه، «ژان کَستکس» را به عنوان نخست وزیر جدید این کشور معرفی کرد؛ انتخابی که در پی اختلاف‌های شدید میان مکرون و فیلیپ، از آن به عنوان آغاز تغییرات جدی در اعضای کابینه و سیاست‌های دولت تعبیر می‌شود.

«ادوار فیلیپ» وکیل و سیاستمدار فرانسوی که در آستانه ورود به ۵۰ سالگی خود قرار دارد ، در ۱۵ می ۲۰۱۷ ( ۲۵ اردیبهشت ۹۶)  از سوی رئیس جمهوری به عنوان نخست‌وزیر فرانسه انتخاب شد و پس از سه سال و اندی عهده‌داری این مسوولیت استعفای خود را تقدیم «امانوئل مکرون» کرد که بلافاصله از سوی رئیس دولت هم پذیرفته شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرانسه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرانسه ویروس کرونا فرانسه نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن

به گزارش قدس آنلاین، یون سوک یئول رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در تماسی تلفنی با فومیو کیشیدا نخست‌وزیر ژاپن بر گسترش روابط، همکاری‌های ۲ جانبه و سه جانبه با آمریکا در بحبوحه تشدید تنش‌ها در اطراف شبه جزیره کره و در منطقه اقیانوس «هند- آرام» تاکید کرد.

این گفت‌وگو بعد از آن انجام می‌شود که فومیو کیشیدا به تازگی با جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرده است.

نخست‌وزیر ژاپن در این تماس تلفنی بر گسترش همکاری‌های ۲جانبه و پرداختن به موضوعات مختلف بین‌المللی از راه تقویت همکاری‌های سه‌جانبه با واشنگتن تاکید کرد.

سران ۲ کشور همچنین توافق کردند که همکاری نزدیک خود در رابطه با مسائل کره‌شمالی توسعه دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • مکرون: مشارکت در رهگیری پرتابه های ایران به درخواست اردن بود
  • لفاظی‌ های جدید رییس جمهور فرانسه علیه ایران
  • واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس
  • مکرون احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس را رد نکرد!
  • احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس | مکرون: پلن C هم داریم
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • درخواست رهبران انگلیس و فرانسه از اسرائیل برای پاسخ ندادن به حمله ایران